muchomacho
Cool Novice
- Waardering
- 0
Ik zit te twijvelen wat ik zal doen . Iederekeer als ik denk dat ik iets goed doe dan kom ik weer een site tegen met andere informatie .Heb al maanden alles lopen onderzoeken en nog begin ik soms te twijvel wat goed is .
Er word veel verteld dat 4 iu genoeg is per dag en dat minimaal 3 maanden .
Op internet heb ik er veel over gelezen en daar staat minimaal 4 iu per dag maar 8 is het beste . Nu ligt het volgens mij ook aan hoe groot/zwaar je bent hoeveel je moet nemen en ook hoeveel je eigen lichaam aanmaakt .
Ik ben nu 113 kilo .
Nu heb ben ik bijna door de eerste maand heen 4 iu per dag -7 dgn per week .
Wat is slimmer om nu 80 dagen verder te gaan met 5 iu per dag
of 100 dagen met 4 iu per dag ?
Ook heb ik gelezen dat als je niet genoeg Insuline neemt werkt de Sth niet of niet goed genoeg .
Moet ik dan naar me huisarts gaan en vragen of hij alles test ?
Hij ziet mij al aan komen
Hij is toch al zo anti AAS .
Het lijkt wel als ik er alles over lees (heel wat afgelezen )dan is het moeiilijk om op je eigen houtje alles in te schatten kwa hoeveel heden !
Er word veel verteld dat 4 iu genoeg is per dag en dat minimaal 3 maanden .
Op internet heb ik er veel over gelezen en daar staat minimaal 4 iu per dag maar 8 is het beste . Nu ligt het volgens mij ook aan hoe groot/zwaar je bent hoeveel je moet nemen en ook hoeveel je eigen lichaam aanmaakt .
Ik ben nu 113 kilo .
Nu heb ben ik bijna door de eerste maand heen 4 iu per dag -7 dgn per week .
Wat is slimmer om nu 80 dagen verder te gaan met 5 iu per dag
of 100 dagen met 4 iu per dag ?
Ook heb ik gelezen dat als je niet genoeg Insuline neemt werkt de Sth niet of niet goed genoeg .
Moet ik dan naar me huisarts gaan en vragen of hij alles test ?
Hij ziet mij al aan komen
Hij is toch al zo anti AAS .Het lijkt wel als ik er alles over lees (heel wat afgelezen )dan is het moeiilijk om op je eigen houtje alles in te schatten kwa hoeveel heden !
Laatst bewerkt: