MuscleMeat

Nog een STH vraag !

muchomacho

Cool Novice
Waardering
0
Ik zit te twijvelen wat ik zal doen . Iederekeer als ik denk dat ik iets goed doe dan kom ik weer een site tegen met andere informatie .Heb al maanden alles lopen onderzoeken en nog begin ik soms te twijvel wat goed is .
Er word veel verteld dat 4 iu genoeg is per dag en dat minimaal 3 maanden .
Op internet heb ik er veel over gelezen en daar staat minimaal 4 iu per dag maar 8 is het beste . Nu ligt het volgens mij ook aan hoe groot/zwaar je bent hoeveel je moet nemen en ook hoeveel je eigen lichaam aanmaakt .
Ik ben nu 113 kilo .
Nu heb ben ik bijna door de eerste maand heen 4 iu per dag -7 dgn per week .
Wat is slimmer om nu 80 dagen verder te gaan met 5 iu per dag
of 100 dagen met 4 iu per dag ?
Ook heb ik gelezen dat als je niet genoeg Insuline neemt werkt de Sth niet of niet goed genoeg .
Moet ik dan naar me huisarts gaan en vragen of hij alles test ?
Hij ziet mij al aan komen :) Hij is toch al zo anti AAS .
Het lijkt wel als ik er alles over lees (heel wat afgelezen )dan is het moeiilijk om op je eigen houtje alles in te schatten kwa hoeveel heden !

Laatst bewerkt:
Zal die ene IU per dag extra echt zoveel uitmaken denk je? :)

4iu is de minimum hoeveelheid die je zou moeten zetten om er wat van te merken maar in de praktijk valt het je vies tegen wanneer het pas echt goed gaat werken.

Je weegt 113 kilo en dat is niet misselijk!

Ik zou zeker uppen in jouw geval maar niet je tijd inkorten.

Je zal toch echt effe wat geld moeten investeren wil je niet na die 3 maanden een teleurstelling te verwerken krijgen.
Anders had j net zo goed die sth niet kunnen doen...

Is mijn bescheiden mening maar....

• Topic Starter Topic Starter
Testo zei:
4iu is de minimum hoeveelheid die je zou moeten zetten om er wat van te merken maar in de praktijk valt het je vies tegen wanneer het pas echt goed gaat werken.

Je weegt 113 kilo en dat is niet misselijk!

Ik zou zeker uppen in jouw geval maar niet je tijd inkorten.

Je zal toch echt effe wat geld moeten investeren wil je niet na die 3 maanden een teleurstelling te verwerken krijgen.
Anders had j net zo goed die sth niet kunnen doen...

Is mijn bescheiden mening maar....

Ja ik eet erg veel ben afgelopen twee mnd nu 13 kilo aan gekomen .
ben verleden week maandag met AAS begonnen dus er zullen nog wel wat kilo s aankomen .

En wat je daar zegt over investeren daar zijn de meningen juist verdeelt over . Ik heb 500 ui liggen en hievoor 300 heb er al twee ds meer aan geschraft .
Hier wordt maar steeds gezegt dat ik meer moet aanschaffen .
Zoveel verschillende meningen erover Daarom is het moeilijk te beslissen .
Als ik meer moet nemen of langer dan wil ik de achter gronden weten warom ?
en niet zomaar klakeloos blijven meer nemen .
Darom wil ik weten wat nu beter is . en meer wil niet altijd zegge dat het beter is .

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
Zal die ene IU per dag extra echt zoveel uitmaken denk je? :)
Warom zeggen ze dan dat je 4 iu moet nemen ?
had ik ook net zo goed 3 kunnen nemen toch ?
Als je het over een lange periode uitrekt ja denk het wel ja .
Lees maar is in die andere topic die ik heb geplaatst over dat ik zo moe ben .
Daar heb ik een stukje toegevoegt van het net lees dat maar is .

Waarom 8 iu nemen je bent toch geen pro?
Ik vind ( mijn mening dus) 3 mnd zowiezo te weinig.

en 7 dng/week nemen is ook niet nodig. ik heb ergens gelezen dat men in het weekend bijv niet gebruikt. dus 5 on/ 2off en dat gedurende je sth kuur.

Mij is ook verteld dat voor de eerste keer een periode van 9 weken 4iu per dag icm de nodige a.s. voldoende is.

Het is immers de eerste keer dus dan lijkt me dat je er redelijk goed op zult reageren ondanks je gewicht. Maar goed dit kan ik helaas niet onderbouwen.

Het is jammer dat je nu al zoveel problemen moet incasseren. Ik hoop dat je beste keuzes maakt en er toch goede resultaten mee behaalt.

Eerlijk gezegd denk ik dat het allemaal wel goed komt met je.

Succes!

zelf snap ik dingen als "de eerste keer niet meer nodig dan..." etc niet zo goed. Sth is gewoon een middel dat zeer subtiel werkt. Je zal dan ook gewoon een lange(re) tijd nodig hebben om wat te zien.

Ik zou zeggen ga gewoon lekker 6 maanden op 4IU zitten.

Heb geen ervaring met STH, maar de meeste theoretische bronnen zijn het wel over het volgende eens:

- het duurt even voordat STH zijn werking ontvouwt (6-8 weken)
- zonder steroiden levert STH niet veel op
- voor optimaal resultaat STH stacken met insuline, test, een 17-AA steroide en T3

Terug
Naar boven