Fitness Seller

Nog een topic. (Jullie mening)

AlainRBA

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
71kg
Vetpercentage
1%
Sorry voor al mijn topics. (2 stuks) Maar ik wil jullie mening horen.

Ik ben 16, weeg 71 KG & ben 1,81M lang.
Ik heb een hoog vetpercentage zeker boven de 18%
Maar wat raden jullie me aan cutten -> en aan een clean bulk beginnen of bulken en daarna pas cutten?

Alvast bedankt,

Stoor je je aan je bf?

Ik zou niet zo snel iemand aanraden om met 16 jaar te cutten.
Hoe lang train je al?

• Topic Starter Topic Starter
Stoor je je aan je bf?

Ik zou niet zo snel iemand aanraden om met 16 jaar te cutten.
Hoe lang train je al?

Ik vind het jammer dat ik (love handels) heupen heb. Ik heb ook een klein buikje. Dus ik stoor me er een beetje aan. Verder train ik al 8 á 9 maanden alleen heb ik weinig resultaat door een slecht voedingspatroon waar ik nu aan probeer te werken.

Dit heb ik als tip gekregen: Voel je je dik, beetje afvallen. Wil je massa aanzetten, lekker clean bulken.

Maar als e 1.81m bent en 71kg met 18% vet, dan zal ik als ik jou was beginnen met krachttraining.

Dit heb ik als tip gekregen: Voel je je dik, beetje afvallen. Wil je massa aanzetten, lekker clean bulken.

Maar als e 1.81m bent en 71kg met 18% vet, dan zal ik als ik jou was beginnen met krachttraining.

Ik train nu al 8 á 9 maanden (Krachttraining)
Alleen ben altijd al een beetje mollig geweest.

En het resultaat zie je (bijna) niet omdat me vet in de weg zit.

Nog steeds beginner dus ;) Niet cutten, niet bulken. Clean op onderhoud eten met wat cardio en je vet verdwijnt
vanzelf terwijl je nog steeds opbouwt ;)

Nog steeds beginner dus ;) Niet cutten, niet bulken. Clean op onderhoud eten met wat cardio en je vet verdwijnt
vanzelf terwijl je nog steeds opbouwt ;)

Dus ik moet me schema gewoon aanhouden er een (CUT) voedingsschema bij gooien en elke trainingsdag cardio doen?

Ik heb dagelijks +/- 2800 calorieën per dag nodig om op gewicht te blijven. Dus moet ik een schema maken met dit aantal calorieën per dag? En 2 G eiwitten per KG en 1 G vetten per KG?

En wat cardio betreft ik ging gister na het trainen cardio doen. (20 minuten op 11 KM per uur hardgelopen) Nu heb ik gigantische spierpijn. Maar kan ik gewoon de volgende dag weer rennen?

Ja ivm je voeding @ 2800kcal

En nee ivm je cardio. Je moet het wel een beetje opbouwen natuurlijk en zien dat je voldoende bent hersteld voor
je wederom cardio doet. Dat zal steeds sneller en sneller gaan

Ja ivm je voeding @ 2800kcal

En nee ivm je cardio. Je moet het wel een beetje opbouwen natuurlijk en zien dat je voldoende bent hersteld voor
je wederom cardio doet. Dat zal steeds sneller en sneller gaan

Oke bedankt! Nu weet ik in iedergeval wat ik moet doen! Ik had altijd nog wat onduidelijkheid maar sinds ik op dit forum zit gaat alles beter. :)

Terug
Naar boven