Fitness Seller

Nog gainen op oral only na injects

Sunnybitch

Dutch Bodybuilder
Waardering
80
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Dag jongens en meisjes,
sommigen kennen mij mss nog van vroeger, anderen niet, maakt ook niet zoveel uit hoor.
Ga er niet teveel uitleg rond geven juist korte intro;
Heb 6 kuren gedaan waarvan 2 oral only en 4 inject, alles is lekker gegaan en heb een stevige fysiek gemaakt.
Nu ben ik even spuitmoe en dacht binnekort aan een kuurtje met 2 orals tesamen(anadrol en dbol).
Mijn grote vraag gaat dit feitelijk nog iets opleveren als je lichaam al injects gewoon is?
laatste kuur was met 300mg test e ew en 200 tren a ew.
heb geen recente foto ofzo

Dag jongens en meisjes,
sommigen kennen mij mss nog van vroeger, anderen niet, maakt ook niet zoveel uit hoor.
Ga er niet teveel uitleg rond geven juist korte intro;
Heb 6 kuren gedaan waarvan 2 oral only en 4 inject, alles is lekker gegaan en heb een stevige fysiek gemaakt.
Nu ben ik even spuitmoe en dacht binnekort aan een kuurtje met 2 orals tesamen(anadrol en dbol).
Mijn grote vraag gaat dit feitelijk nog iets opleveren als je lichaam al injects gewoon is?
laatste kuur was met 300mg test e ew en 200 tren a ew.
heb geen recente foto ofzo
Ja waarom niet? Enkel hoog genoeg doseren

• Topic Starter Topic Starter
Zoek de medische dosis maar eens op voor anadrol ga je nog schrikken.
150 oxy 50 dbol is goed zit zelf op 200 anadrol nu
Ja maar is die dosis niet medisch begeleid? en wat kan er zoals misgaan? leverfalen gebeurt toch pas na zoveel jaren misbruik? dacht de usual te doen veel water drinken en milk thistle

5mg per kg kom je als je 100kg weegt op 500mg ed voor maanden /jaren kijk maar eens wat ze op US forums doen.

Met een normale lever zul je geen problemen hebben met een week of 6 orals

• Topic Starter Topic Starter
5mg per kg kom je als je 100kg weegt op 500mg ed voor maanden /jaren kijk maar eens wat ze op US forums doen.

Met een normale lever zul je geen problemen hebben met een week of 6 orals
en kwestie synergiewerking tussen dbol en anadrol? wat zou prioriteit hebben 200mg drol of 100mg drol en 100mg dbol?

hoezo? en hoe werkt dat precies
Door al die naalden kan je niet meer doorheen sarcasme kijken...

Zijn toch allemaal vragen die je na 4kuren toch zelf wel een antwoord kunt bij bedenken? Je gaat nog groeien en hoeveel je lever aankan kan niemand je vertellen

Omg hij is terug:homo:

Terug
Naar boven