XXL Nutrition

nokia 6230 of SE k700

exarchos

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Welke is beter etc etc?

heb nu een t610 en neig weer naar de SE maar misschien dat iemand mij op andere gedachten kan brengen?

Wat is beter?? Nokia maakt zonder twijfel de beste toestellen, denk ik.
Maar ja of je kunt zeggen beter, hij kan na een week, maar ook pas na twee jaar kapot gaan daar kun je niks van zeggen. Veel succes met je keuze!

nokia is altijd goed...maar ik heb sinds kort ook SEk700..is wel een mooi toestelletje. Als je dan toch moet kiezen tussen die 2, zou ik voor de SE gaan, omdat je al weet hoe die werkt en deze er gewoon mooier uitziet. Qua functies zit er weinigverschil in. Ik vind het geluid uit de SE wat beter/luider....

Heb zelf de SE K700I, op zich niks over te klagen. Voordeel van de 6230 is dat je het geheugen kan upgraden, ook al heb je met een K700I al ruim genoeg aan de 41 Mb intern. Dat is voldoende voor honderden foto's of tig filmpjes.

wat heb je liever..mooi schermpje plus 41 mb geheugen of radio + mp3 speler + 32mb geheugen

• Topic Starter Topic Starter
radio en mp3 zitten toch ook op de se700?

oke dan zou ik voor de sek700i gaan, alleen een nadeel vind ik dat die se telefoons redelijk langzaam zijn met booten etc

• Topic Starter Topic Starter
heb inmiddels na het lezen van een hoop eravringen en reviews toch maar de se700 besteld met een 1 jarig abbo,

we zullen zien of ik de juiste keuze heb gemaakt

Terug
Naar boven