XXL Nutrition

Nolvadex - vraagje

Ik zou 4 weken pakken, 40/40/20/20.
Langer is niet nodig.

Ook nolvadex is chemisch, geef je lichaam dan ook een rust :).

• Topic Starter Topic Starter
edit

Laatst bewerkt:
Je kan tijdens of na je kuurt best nog acne krijgen, hoeft niet, maar kan zeker wel.

Bij aas is het verhaal, meer=beter absoluut niet waar.
Als je het doet zoals ik hierboven gezegd heb, dan heb je niet meer nodig.
Die tabs die je over hebt kun je mooi bewaren tot je volgende kuurtje.

verdelen jullie die tabs over de dag of alles in één keer

Ik zou eerder inzetten op 4 weken 20mg /d. Die 2 tabs gewoon 's middags innemen.

't Onderzoek dat 20mg nolvadex al voor een nagenoeg volledige receptor bezetting zorgt heb ik al eens gespost, zal kijken of ik hem nog kan zoeken. :)

20mg is genoeg maar gezien de lange halfwaardetijd zou je de nolva kunnen frontloaden

Good point. Of een weekje eerder je PCT beginnen en hem dan ook een weekje langer laten doorlopen. :P

precies...vind die eeuwige 4 weken die circuleren een beetje poep...ligt aan je kuur..hoe lang was ie, hoe zwaar enzenz.....

zelf neem ik na een lange kuur gemakkelijk 6 weken nolvadex en 4 weken clomid....beetje igf/clen erbij en je hebt ideale pct ;) voorzover dat ideaal kan zijn :(

Off cycle gaan is idd nooit ideaal nee. ;)

dat niet maar aan de andere kant vind ik ff off gaan soms ook wel ff lekker...gewoon ff clean zijn...komt mss ook omdat ik wat langer op ga dan de gemiddelde persoon hier :P

Dude, je avatar, wat doe je? :(

/offtopic

Ik zou eerder inzetten op 4 weken 20mg /d. Die 2 tabs gewoon 's middags innemen.

't Onderzoek dat 20mg nolvadex al voor een nagenoeg volledige receptor bezetting zorgt heb ik al eens gespost, zal kijken of ik hem nog kan zoeken. :)

Ik heb dit, of een ander vergelijkbaar onderzoek ook gelezen.

Maar dik een jaar terug heb ik een deze methode voor gesteld bij een aantal "respected" members van dit board.
Die verklaarde mij toen geheel voor gek, dus vandaar dat ik nu nog steeds volgens het "oude" methode nolvadex suppleer.
Alleen nu wel icm igf.

Terug
Naar boven