XXL Nutrition

Nolvadex

stieviboy

Novice
Waardering
0
Ik heb een vraagje ivm Nolvadex ik zie dat veel mensen Nolvadex gaan gebruiken als een nakuur. Maar wat ik vreemd vind is dat Nolvadex helemaal u LH waarde niet verhoogd. Nolvadex blokkeert de werking van oestrogenen toch ? Het brengt toch helemaal niet je LH waardes terug omhoog ? Ik heb nu ook een kuur gehad van 10 weken deca + test enanthate maar door Novadex tegaan gebruiken breng ik mijn LH waarde toch niet terug omhoog of begrijp ik dat hier helemaal verkeerd ?:)

Maar wat nog belangrijker is, is dat Nolvadex een directe invloed heeft op het terugbrengen van natuurlijke testosteron, terwijl Clomid op dit punt eerder een lichte negatieve invloed heeft. De reden hiervoor is dat tamoxifen (zoals in Nolvadex) de responsiviteit van LH (luteïniserend hormoon) aan GnRH (gonadtropin releasing hormoon) lijkt te verhogen, terwijl Clomid de responsiviteit wat lijkt te verminderen (1).

• Topic Starter Topic Starter
Maar wat nog belangrijker is, is dat Nolvadex een directe invloed heeft op het terugbrengen van natuurlijke testosteron, terwijl Clomid op dit punt eerder een lichte negatieve invloed heeft. De reden hiervoor is dat tamoxifen (zoals in Nolvadex) de responsiviteit van LH (luteïniserend hormoon) aan GnRH (gonadtropin releasing hormoon) lijkt te verhogen, terwijl Clomid de responsiviteit wat lijkt te verminderen (1).

Dus jij beweerd dat Nolvadex u LH waardes wel verhoogd ?

Waarom kan ik dan in de online bijsluiter niets van terug vinden of lees ik het niet goed ?
http://www.consumed.nl/bijsluiters/2930/Nolvadex_10_20

omdat het een medicijn is tegen borstkanker misschien?
niet erg van toepassing in een bijsluiter dat het lh zou verhogen denk je wel?

Terug
Naar boven