AndroidHealthClinic

Noren in verwarring over duivelsgroet Bush

Santoz

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
Noren in verwarring over 'duivelsgroet' van familie-Bush

Noorse televisiekijkers die donderdag de inauguratieplechtigheid in Washington volgden dachten tot hun grote schrik te zien dat de Amerikaanse president George Bush en zijn familie de duivel groetten.

Maar het was slechts een uiting van respect aan de Longhorns van de universiteit van Texas, de staat waar Bush eerder gouverneur was.

Toen de drumband van de Longhorns langsmarcheerde, begroetten Bush en zijn familie de groep met een hooggeheven rechterhand, met uitgestoken wijsvinger en pink. ,,Hook 'em, horns!", is de uitroep die daarbij meestal gebezigd wordt.

Op veel plaatsen elders in de wereld zijn de 'horens' echter een teken van de duivel. In Scandinavische landen is het handgebaar bijzonder populair onder death metal en black metal groepen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bush-berichtjes, toch altijd wat anders :)

Black Metal ist Krieg! :cool:

Santoz zei:
Op veel plaatsen elders in de wereld zijn de 'horens' echter een teken van de duivel. In Scandinavische landen is het handgebaar bijzonder populair onder death metal en black metal groepen.

Dat is toch een algemeen bekende metal 'groet' in de hele wereld...?

ah ik begin Bush wel lief te vinden. Ik gok dat we hem na zijn 4 jaar gaan zien rondlopen met een groene hanenkam en een ring door zen neus :)

Volgens mij hadden die Noren gewoon gelijk :o

Bush is toch nog wel cool :P

:rocker:

Terug
Naar boven