MuscleMeat

norma hellas

kinkytim

Novice
Waardering
0
Mannen of liever beesten, heb testesteron van norma hellas aangeboden gekregen, compleet met doosjes uv-sticker en bijsluiter in engels en grieks. Alle printjes zijn recht en duidelijk leesbaar. de moeite waard??

Foto zou wat makkelijker zijn.....ook van Norma zijn veel fakes in omloop.

Ja hoor de enanthate van Norma is een safe buy..en zoals je beschrijft voldoen ze aan alle eisen..Ik heb ze nog niet geprobeerd, maar ze schijnen goed gedoseerd te zijn..

Succes ermee!

D.W.

Wauw, zie ik dat goed op het stickertje? 1,69 euro per stuk!! Wat een lekkere prijzen. Misschien ook eens naar Griekenland gaan :o :o

heb ik altijd gebruikt is echt een heel goei spul :D maar die er zijn niet meer zo veel in omloop dacht ik!!! want kan ze zelf niet meer krijgen spijtig genoeg :mad:

orki zei:
heb ik altijd gebruikt is echt een heel goei spul :D maar die er zijn niet meer zo veel in omloop dacht ik!!! want kan ze zelf niet meer krijgen spijtig genoeg :mad:

Ze zijn pas net een jaartje uit bro...dus denk niet dat veel mensen hier ze al heel veel gebruikt hebben..

D.W.

ik heb ze nog thans zo een half jaartje geleden regelmatig kunne krijgen..die keral zal dan nog een beetje opstock gehad hebben dan denk ik!!!
maar nu niks meer pfffff... was echte goei spul maarja..zal ik iets anders zoeke e :D

greetz orki

Terug
Naar boven