XXL Nutrition

Norton Antivirus 2005 + crack

Thanx... moet all1 nog even wachten voordat ik em kan downloaden heb kort geleden een boek gedownload...:S duurt dit lang? toch karma 4 u

Bedankt gozer!

Mijn panda titanium virusscanner liep net af. :-)

waar vind ik de produkt code

• Topic Starter Topic Starter
Zit een file bij met een zwart hoofdje die moet je gebruiken, je internet uitzetten. Zeggen dat je je wilt registreren. Omdat je geen internet heb vraagt hij dit telefonisch te doen en dan gebruik je die code ;)

Je moet totaal geen interesse hebben in je PC/internet-snelheid om deze AV te gebruiken. Als er prijzen voor uitgedeeld konden worden zou dit AV doorgaan voor het programma dat je PC en web het meest vertraagd. Bloatware! :thumbd:

Drama sl*t :D

Over hoeveel seconde trager praten we dan? :p

Brol betekend ??? <--- geen nederlands woord

Big Steve zei:
Drama sl*t :D

Over hoeveel seconde trager praten we dan? :p

Het is echt troep eerste klas kerel.
Punt is dat veel n00bs het kopen vanwege het handige 'install-en-draaien-maar' systeem.

Ik verdedigde Norton 2 jaar lang.
Totdat om bepaalde reden ik een keertje surfte en computerde zónder Norton.
Ik wist niet dat surfen en computeren zó lekker kon gaan zonder Norton programma's! Sindsdien ben ik me gaan verdiepen in de firewall en AV-wereld en kwam tot de conclusie dat veel pro's gewoon lichte appz draaien die meer kunnen dan de commerciele dooddoeners als McAfee en Norton.

NOD32 AV
Outpost Pro firewall

Beide trouwens geroemd om hun minimale belasting op je werkgeheugen.
En zó hoort het.

mee DBC eens norton vertraagd echt de pc te erg je kan beter Mcafee 8.0 pro / 9.0 pro op je pc zettuh die vertragen de boel niet zo erg zoals norton

Kerio firewall is ook goed..

DBC01 zei:
Anyway zoals je ziet is Norton 'niet aanbevelingswaardig'.

Als je zelf die troep draait wil ik je wel verrassen met een firewall en AV die gewoon uitstekend werken. ;)

Stuur maar deze kant op ;)

Als ik thuis ben zal ik even een .rar-pakketje naar Yousendit sturen :)

Zet je dat online ouwe? :D ik wil dat ook wel eens proberen

yup, ik draai ook NOD 32, veel beter dan Norton oid.

Terug
Naar boven