AndroidHealthClinic

Norton.....

Mighty

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
8
Lengte
1m95
Massa
99kg
Vetpercentage
10%
Ik heb Norton Internet Security nog op mijn PC staan, maar kan deze niet meer verwijderen, omdat ik niet meer kan inloggen(???). Wie weet een manier om die zooi er evengoed af te krijgen?

Waar kan je niet meer inloggen? Bij die norton inloggen of in je windows.

• Topic Starter Topic Starter
Waar kan je niet meer inloggen? Bij die norton inloggen of in je windows.

Bij Norton en ik kan het alleen verwijderen, als ik ingelogd ben. Lekker vaag dus.....

Heb overigens nieuwe firewall geïnstalleerd (Outpost Firewall) en nu kan ik MSN niet meer opstarten. Wie kan me daar ook mee helpen?

<======NooB

om aan een noob uit te leggen hoe je norton de nek om draait gaat niet lukken, wel kan ik je zeggen dat je die firewall er af kan gooien.

Weet natuurlijk niet wat voor extreem gevaarlijke dingen jij doet :P maar de standaart firewall van windows moet voldoende voor de meeste noobs zijn.

Hoe kan ik norton eraf gooien dan?
En ik hoef dus helemaal geen extra firewall te installeren?

msconfig bij uitvoeren in typen (start --> uitvoeren) en alle service en dingen die opstarten voor norton uitzetten, als dat je niet lukt kan je ccleaner proberen.

Nee, een extra firewall is echt niet nodig, heeft de buurman je op een verjaardag bang gemaakt?

msconfig bij uitvoeren in typen (start --> uitvoeren) en alle service en dingen die opstarten voor norton uitzetten, als dat je niet lukt kan je ccleaner proberen.

Nee, een extra firewall is echt niet nodig, heeft de buurman je op een verjaardag bang gemaakt?

Oke, thanx. En nee, ik ben niet bang gemaakt, maar heb geen flauw idee of de standaard firewall voldoende is.:D

haha "norton" gay as mighty is short

Ik heb die andere firewall verwijderd en gedaan wat je schreef, m.b.t. services uitschakelen enzovoorts.
Ik kan nog steeds geen msn opstarten en krijg nu telkens als ik opstart, allerlei vage schermen, die ik normaal niet krijg. Oftewel, ik snap er nu helemaal niets meer van.
Kan Norton overigens nog steeds niet verwijderen.......
@roxxe :verneder: :D

Idd, norton is de chuck norris onder de virus scanners.

Norton is ****ing gay man. Als er één virusscanner is die het systeem hard vertraagd, dan is het norton wel. Daarnaast komt nog dat Norton de meeste shit met zich meebrengt als het aankomt op "hey, laat ik eens crashen en uninstalleren is niet meer mogelijk!".

Norton 2002 was allemaal leuk en aardig, maar daarna is het één grote puinhoop geworden met hun fancy shit.

Ik heb dus NIS van 2002. Echter, nu weet ik het nog steeds niet (hoe ik die shizzle verwijder dus).

format c: :)

Heb je die msn al aan de gang?
Zo nee, maak een mooi backupie van je belangrijke dingen en instaleer windows opnieuw, duurt 30 minuten ofzo en is je pc weer heerlijk snel.

Het lukt makkelijk. Heb op vakantie ook nog de Norton van een Griek verwijderd met die removal tool. Maar ja als je alleen al zo'n type bént dat Norton Blowat Wareshit installed dan vráág ej om problemen.

Outpost is een superfirewall alleen wél voor gevorderden.
Zeker de nieuwe versie zit vol met instellingen die een n00b niet kan volgen.
De Windows firewall is NERGENS tegen bestand, zie de tests en reviews op het web. Als je een goed afgerichte router hebt hoef je weinig te vrezen alleen gaan er wel tientallen progs zomaar je pc uit en contact zoeken met de firma online en dat is iets wat ik haat. Vandaar dus toch Outpost erop.

Terug
Naar boven