XXL Nutrition

Not enough superdudes in the world

Nou, dat chicky is anders niets om je voor te schamen. Het zal wel een heel dom wijf zijn, but who cares? Leuk voor een one-night stand!

Ik zou er zelf niet zo bij willen lopen btw, maar het verbaast me echt hoe zelfs die gare sletjes dat aantrekkelijk kunnen vinden.

Die ene dude met pindasaus op zijn muil is echt mong**l, dat ie niet door heb dat ie zwaar voor lul loopt man :roflol:

Nou, dat chicky is anders niets om je voor te schamen. Het zal wel een heel dom wijf zijn, but who cares? Leuk voor een one-night stand!

Ik zou er zelf niet zo bij willen lopen btw, maar het verbaast me echt hoe zelfs die gare sletjes dat aantrekkelijk kunnen vinden.

Die ene dude met pindasaus op zijn muil is echt mong**l, dat ie niet door heb dat ie zwaar voor lul loopt man :roflol:

Tja knappe jongetjes he :P Kijk die 1ste ook op die foto haha die denkt van ik mag niet achterblijven met me lipjes

omg. die negerzoenen haha

Hehe Douchebags :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Ze maatje d8 laat ik ook maar is een zonnebankie nemen whaha

Kijk ze staan dan.

Die 3e van links slaat alles, en wat een trash buurt :D .

HAhahahaha god god god , hoe haal je het in je hoofd van je haar 'egel'sT te stylen , een babykleuren blauwe broek aan te trekken , je kop diarreebruin te laten tannen en als kers op de taart nog een roos jasje aan te trekken ook .
Hahahaha ...

:roflol: wat een gasten hahahahahaha
die gozer met al die strond op zn porem hahahahaha :roflol: heb me doodgelachen hier

roxe je kan wel gaan miauwen superdudes dit superdudes dat ondertusse zit je je af te rukke op die gasten, right???

laat die gozers tog, 1e gast ziet er best goed uit

omg !!!!!!!!!

Niet ;) je kan alleen bewerken

Terug
Naar boven