MuscleMeat

Noxplode

Trapoly

Novice
Waardering
0
Hey ik had een vraag over Noxplode, ik heb het sinds kort gekocht gebruik het nu ongeveer 4-5 dagen en ik heb in een keer puisten rond mijn voorhoofd wat ik eerder nooit had. Ook ben ik nergens allergisch voor. ook ben ik begonnen met 1 schep / 300ML water daarna 1.5 schep(Doe ik nu)+300ML water. En dat probeer ik op een nuchterige maag te doen zoals het er staat.

Dus mij vraag is kunnen puisten komen door hetgebruik van noxplode?

wat heb je gegeten sinds vorrige week? dinge waar je gevoelig voor bent ?

• Topic Starter Topic Starter
Nee, niks anders dan normaal. ook al had ik laatst een puist bij me mond die nu inmiddels weg is en heb ze nu op me voorhoofd. dus Ik weet niet of het aan noxplode ligt iig nooit eerde gehad sinds het gebruik ervan(voorhoofd)

waarom gebruik je no xplode die troep is zo zout :(

ik gebruik noxi pro op het moment maar daar ga ik ook mee kappen. (( goed spul hor))

maar ik ga het houden bij caffeine creatine groenethee extract en beta analine

Nooit eerder gebruikt, wou het testen en het is wel goed spull maar als ik er puisten van krijg laat ik het ligge.

~ruim iets langer dan een jaar heb tot nu toe ook alleen whey gebruikt.

hmm ok tjah alles is persoons gebonden. maar probeer dan gewoon noxiopro man. ik weet niet hoe duur die bij xxl is maar bij body en fit was ie 22 zoveel toen ik um kocht

ff 2 weken niet nemen,of iig tot je puisten weg zijn en opnw beginnen.krijg je weer puisten zou ik naar een ander product uitkijken.Zelf gebruik ik NOexplode met veel plezier.maandje op maandje af,en ik heb eerlijk gezegd nooit gehoord dat mensen er puisten van krijgen.Maar ieder lichaam is anders.

gr Karel

Heb zowiezo nog nooit gehoord dat iemand puisten kreeg van een Pre...

Terug
Naar boven