Fitness Seller

Aankondiging NSMB: Algemene vergadering, 3 december

Woopy

Monstrous Giant
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
3.869
Lengte
1m65
Massa
82kg
De algemene vergadering van de NSMB vindt dit jaar plaats op zaterdag 3 december, 14u. Dit te Iron Ville in St Pauwels.
De punten op de agenda zijn:
- overlopen en aanpassen reglement
- financieel beleid
- data van de volgende wedstrijden
- en derlijke meer

Dit is de kans bij uitstek om uw zegje te doen, dus noteer deze datum alvast in uw agenda!

Is de vergadering gekoppeld aan een training? In dat geval zou het interessant kunnen zijn voor mij om langs te komen. Want het is nogal ver rijden voor een jongeman als ik. :)

normaal gezien zal ik aanwezig zijn want kga me lid maken van de bond :-)

• Topic Starter Topic Starter
Is de vergadering gekoppeld aan een training? In dat geval zou het interessant kunnen zijn voor mij om langs te komen. Want het is nogal ver rijden voor een jongeman als ik. :)

Voor zover ik weet niet, dat was de vorige jaren toch niet zo. Misschien kan je het eens vragen aan Jimmy.

Hey,

Er kan een training aan gekoppeld worden. Het zal wel voor na de vergadering zijn dan. (17u a 18u)

Ik raad aan iedereen die nog wil meedoen met onze wedstrijden aanwezig te zijn. (Voor alle know how)
(Voorrondes van Belgie, De finale van Belgie, sterkste man van Vlaanderen, De strong man cup, New commers strongman cup)
Lid geld word daar ook geregeld, vorig jaar zijn er wat missingen gebeurt met het lid geld en niet betaaldende. Nu zit er een extra man op die zich daar mee gaat bezig houden. Niet betaald is niet meedoen, we hebben het geld nodig om met bebaalde zaken in orde te zijn. Daar meer over op de vergadering. Mensen die wedstrijden willen organiseren, graag ook aanwezig te zijn voor de vereisten van de federatie en de voordelen voor de organisators. Ook nieuwigheden over trainings regels in Ironville en organiseren van meetings en benefieten enz. Aankopen van materialen en dergelijke. Er zitten 2 nieuwe leden in de federatie die alles een gaan helpen aanpakken op een profesioneel gebied, zoals bij andere top federaties.
Persoonlijke vragen kan via laureys.strongman@gmail.com

Met vriendelijke groeten
Jimmy

Ik ga proberen aanwezig te zijn, want ik ben van plan een wedstrijdje te organiseren ('Sterkste Student van Leuven' ^^). Dan kan ik niet genoeg informatie opdoen.

Als er ook anderen geïnteresseerd zijn in een training en dat is te doen voor jou, Jimmy (of voor degene die zo'n training tegenwoordig superviseert, als dat iemand anders is), zou ik het wel fijn vinden om nog eens een paar events te doen. Anders hoeft het natuurlijk niet. :)

Met de autorit, vergaderen, ouwehoeren en achteraf iets gaan eten is de dag best goed gevuld hoor Youri...

Verdomme, ik heb die dag examen fitness instructeur. Ik ga zien wat ik nog kan doen.
(Kan iemand mij het exacte adres eens per pm doorsturen aub?)

Met de autorit, vergaderen, ouwehoeren en achteraf iets gaan eten is de dag best goed gevuld hoor Youri...
Kan. Heb het nog nooit gedaan. :)
Voor mij is het trouwens een motorrit. Misschien dus beter voor mijn gezondheid als ik geen event training doe vooraleer huiswaarts te bollen. :p

Ik hoop dat de Belgen massaal aanwezig zijn op deze vergadering.

De punten op de agenda zijn:

- Voorstelling nieuw Beleid
- overlopen en aanpassen reglement
- financieel beleid / Events / Lid geld / Verzekering
- data van de volgende wedstrijden / Andere wedstrijden buiten NSMB
- Bespreeking meer atleten toewerven naar de sport en federatie toe

Ik hoop dat iedereen komt om ons te steunen en nieuwe ideeen te bezorgen (in het mogelijke)

Start om 14u / training om 17u
Adres is : s'hondstraat 11 9170 Sint-Pauwles

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal er waarschijnlijk ruim op tijd zijn (half 2 al ofzo).

:fuu: ik zit zaterdag vast aan een sinterklaasfeest van een 4 jarig neefje die ik niet kan teleurstellen

Ik kan er zaterdag niet bijzijn.
Wel hoop ik dat een deftig verslag wordt opgesteld en gepubliceerd of toch tenminste voor de leden.

Terug
Naar boven