Fitness Seller

Nu ben je in één keer van je goeie gevoel over Iraq-invasie af

Ach ach wat jammerlijk nou toch. Kom, het is daar oorlog man die dingen gebeuren.

Oke toegegeven, die militair op het 4e plaatje denkt wel dat ie heel wat is maar hee, hij snijd het manneke tenminste niet zn bol af. Bovendien líjkt het alsof ie die knaap aan het bedreigen is maar dat valt reuze mee, kijk nog maar eens opnieuw hoe hij "richt" :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zeg gevederde schoonheid, al gehoord van een foto die een Amerikaanse marinier voorstelt die is gevangen genomen door Iraakse verzetsstrijders?

Schijnt gewoon fake te zijn, volgens een Nederlandse verkoper van legerpoppen.

Die laatste foto moet suggereren dat hij een kind onder schot houdt?
???

kom nou zeg, hij staat gewoon een aanplak affiche te lezen op de muur en dat nieuwsgierige kind is voor hem gaan staan.

En voor de rest van de foto's: in iedere oorlog valen helaas slachtoffers. En ja, zijn kinderen vaak de dupe en getraumatiseerd.

Ben het met de 2 bovenstaande eens. Kijkt het manneke niet eens aan. En het manneke kijkt niet naar zijn knaller, maar naar hem.
En idd casualties zijn normaal in een oorlog. Zijn in mijn ogen geen barbaarse praktijken!

Nou nou jeetje mijn goede gevoel is na het zien van deze afschuwelijke foto's in een klap verdwenen :rolleyes:

schokkend ....

(not)

Ik heb nog wel veel ergere beelden gezien. Amerikanen die een fragmentatiebom gooien op een ongewapende groep mensen enzo.

Dat soort dingen gebeuren al duizenden jaren in elke oorlog, alleen nu wordt het (soms) gefilmd.

DBC is een echte huilebalk, deze foto's geven een vrij milde impressie van wat er daadwerkelijk gaande is daar.

Ik heb deze foto’s niet nodig voor een slecht gevoel over de oorlog in Irak. :(

eduardjanssen zei:
DBC is een echte huilebalk, deze foto's geven een vrij milde impressie van wat er daadwerkelijk gaande is daar.

Idd. Gisteren Fahrenheit 9/11 gezien..dat noem ik pas schokkende beelden. Irakezen die meppen op een verbrand lijk..soldaten die open liggen.

By the way..Fahrenheit 9/11 is een must see! George W Bush wordt hier zwaar op de proef gesteld. Ongelooflijk wat een smerige spelletjes er achter die Irak oorlog en de war on terror schuil gaan.

DBC01 zei:
Zeg gevederde schoonheid, al gehoord van een foto die een Amerikaanse marinier voorstelt die is gevangen genomen door Iraakse verzetsstrijders?

Schijnt gewoon fake te zijn, volgens een Nederlandse verkoper van legerpoppen.

Bravo Two Zero al eens gezien? Die true story film over de golf oorlog? (zijn ook boeken van maar ik neem aan dat je liever naar een kastje kijkt)

Mensen doen elkaar nu eenmaal brute dingen aan. Voor die kindjes die lijden tja das jammer wonen ze in het verkeerde land dat is het lot.

Voor die militairen, tja, als je in vijandelijk gebied opereert weet je dat de kans er in zit dat je gepakt word. Dan moet je maar niet bij de special forces willen en je genoegen nemen met een kantoor baantje. :)

JuggerNaut zei:
Idd. Gisteren Fahrenheit 9/11 gezien..dat noem ik pas schokkende beelden. Irakezen die meppen op een verbrand lijk..soldaten die open liggen.

By the way..Fahrenheit 9/11 is een must see! George W Bush wordt hier zwaar op de proef gesteld. Ongelooflijk wat een smerige spelletjes er achter die Irak oorlog en de war on terror schuil gaan.

Over objectieve berichtgeving gesproken :rolleyes:

exarchos zei:
Nou nou jeetje mijn goede gevoel is na het zien van deze afschuwelijke foto's in een klap verdwenen :rolleyes:

Whaha idd bro :roflol:

Ik moet zeggen dat je erg gemakkelijk naar een extreme kant uitslaat DBC:D

Het valt nog mee, als je het vergelijkt hoe een paar belgische honden militairen in Zaire voor de grap een congolese jongen boven een vuur hielden.
De jongen zat te huilen en belgen vonden het maar leuk, kanker honden :mad:.
Dan zou ik zeggen tegen die congolezen, dan maar de zwarte boeman spelen lynchen die belgische rascisten.

Die belgen kwamen er ook nog mee weg ook.
Volgens de belgische wet was de film gefilmd tegen de privacy van de belgische militiaren.

Silva zei:
Het valt nog mee, als je het vergelijkt hoe een paar belgische honden militairen in Zaire voor de grap een congolese jongen boven een vuur hielden.
De jongen zat te huilen en belgen vonden het maar leuk, kanker honden :mad:.
Dan zou ik zeggen tegen die congolezen, dan maar de zwarte boeman spelen lynchen die belgische rascisten.

Die belgen kwamen er ook nog mee weg ook.
Volgens de belgische wet was de film gefilmd tegen de privacy van de belgische militiaren.
Congolees aan het spit...Mmmmmm :D

• Topic Starter Topic Starter
axestream zei:

:roflol:
Ik moet zeggen ik stond eerst vierkant achter een inval in dit land, echter, toen de ware redenen naar buiten kwamen toen was het bij mij al minder.

Los van dit alles vraag ik me af hoelang ze daar nog denken te blijven want dit wordt Vietnam in het kwadraat; eeuwig ellende en eeuwig ruzie daar, zeker met westerse inmenging.

DBC01 zei:
:roflol:
Ik moet zeggen ik stond eerst vierkant achter een inval in dit land, echter, toen de ware redenen naar buiten kwamen toen was het bij mij al minder.

Los van dit alles vraag ik me af hoelang ze daar nog denken te blijven want dit wordt Vietnam in het kwadraat; eeuwig ellende en eeuwig ruzie daar, zeker met westerse inmenging.

de ware redenen naar buiten kwamen? :D dat is wel een goeie! die hoefden niet eens naar buiten te komen, want als je logisch na denkt weet je al dat het niet klopt. Als ze nu iran nog gaan binnenvallen dan heb je het compleet, dan schrijf ik deze wereld af dan zal het echt mis gaan. And I don't blame em.

Die foto's zijn schokkend trouwens... :D hahahah
Wel treurige foto's maar schokkend is wat anders..
en dat laatste plaatje houd hij dat kind niet onder vuur, die foto is gewoon zo genomen waarschijnlijk leest die soldaat een affiche ofzo

Terug
Naar boven