MuscleMeat

Nu Ook Primo GS

tranquilo

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
9
Lengte
1m89
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
Cool en hoe zat het nu met die anavar? Die zou er toch ook komen van GS?

• Topic Starter Topic Starter
yep 10 mg. per tbl.

heeft er iemand al ervaring met die primo van gs?

Ik kan die primo, masteron, winny depot en anavar van GS nu ook krijgen.
Alleen die anavar vind ik gewoon waardeloos duur vooral nog met een dosering van maar 10mg en maar 100 stuks in een potje. Lijkt een beetje of GS misbruik maakt van de situatie. Want anavar vind je verder bijna nergens.
Maar ik moet zeggen; de masteron van 100mg/ml vind ik dan wel weer interessant.

lunatic zei:
Ik kan die primo, masteron, winny depot en anavar van GS nu ook krijgen.
Alleen die anavar vind ik gewoon waardeloos duur vooral nog met een dosering van maar 10mg en maar 100 stuks in een potje. Lijkt een beetje of GS misbruik maakt van de situatie. Want anavar vind je verder bijna nergens.
Maar ik moet zeggen; de masteron van 100mg/ml vind ik dan wel weer interessant.

ooit al eens verdiept in de kostprijs van de grondstof oxandrolone? dan weet je wel dat het niet goedkoop op de markt kan worden gebracht.

verder ben ik evt. alleen in masteron geinteresseerd. de rest kan me gestolen worden.

beter duur dan niet te koop. en als het te koop is .beter echt 100% A,S . de uitslag van de primo zullen we wel binnenkort op het web krijgen te zien.en vergeet niet zoals de grondstoffen van anavar/oxy zijn ook al vrij duur.en dan ook het produceren tot het eindproduct anavar/oxy .dat er al mensen zijn die ervaring met primo hebben van GS . hier voor is het nog te vroeg op de markt. maar ik zelf heb hier wel vertrouwen in dat dit ook goed spul is .

• Topic Starter Topic Starter
teddybeer68 zei:
beter duur dan niet te koop. en als het te koop is .beter echt 100% A,S . de uitslag van de primo zullen we wel binnenkort op het web krijgen te zien.en vergeet niet zoals de grondstoffen van anavar/oxy zijn ook al vrij duur.en dan ook het produceren tot het eindproduct anavar/oxy .dat er al mensen zijn die ervaring met primo hebben van GS . hier voor is het nog te vroeg op de markt. maar ik zelf heb hier wel vertrouwen in dat dit ook goed spul is .

Wat bedoel je met ECHTE AS?
dacht je dat er slaoli in zou zitten ofzo?

en yep. zijn 10 ml vials...

masteron samen met tren en test prop :D of zou dat te veel van het goede worden ???

jwiegeman. voor jou. gezien de uitslagen van de GS monster niet, is echt 100% maar zo als je het nog niet weet wiegeman,over de echte AS bedoel ik als er labs testen er van bekent zijn.zoals gs en meer van AS line. groetjes sportvrienden :D

Terug
Naar boven