XXL Nutrition

Nutrition

krisb82

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
78kg
Vetpercentage
14%
Hey,

Ik ben aan t kijken voor supplementen bij te nemen. Ik dacht aan nr.1 en magnificent (super duo) van body en fit, alpha muscle van body en fit en intimidate van iforce nutrition. Daar dan nog whey perfection van body en fit bij. Weet iemand of dat te veel is. En zo ja wat kan ik dan beter wel nemen.

Thx

whey en wat multi's zijn goed om te nemen, eventueel wat crea. maar ga niet je geld uitgeven aan alles en nog wat.
koop liever een bak Brinta met kip.

• Topic Starter Topic Starter
Welke multi's bedoel je dan?

Hey,

Ik ben aan t kijken voor supplementen bij te nemen. Ik dacht aan nr.1 en magnificent (super duo) van body en fit, alpha muscle van body en fit en intimidate van iforce nutrition. Daar dan nog whey perfection van body en fit bij. Weet iemand of dat te veel is. En zo ja wat kan ik dan beter wel nemen.

Thx

Lijkt mij een behoorlijke overkill. Veel mensen komen er na het gebruik van dit soort supps toch vaak achter dat het zit in hard trainen en goed eten.

Denk eraan dat je met de Magnificent en de Alpha Muscle erg veel zink binnenkrijgt. Tel daarbij nog de hoeveelheid zink in je voeding op en het wordt snel teveel.

Een mens heeft maar 11 mg zink nodig.

whey en wat multi's zijn goed om te nemen, eventueel wat crea. maar ga niet je geld uitgeven aan alles en nog wat.
koop liever een bak Brinta met kip.
+1
pre-workout misschien als je dat fijn vind, optioneel natuurlijk. ik kan niet zonder :o

Terug
Naar boven