Fitness Seller

NZB Spy ook al door Brein gestopt.

leander112

Competitive Bodybuilder
10 media-items
Waardering
0
Ik haalde mijn films altijd van NZB Spy.nl maar vanochtend kreeg ik de volgende mail in mijn mailbox,

Helaas, ook nzbspy is ontdekt door Brein.
Waarom ineens?! Na een beetje terugkijken wanneer ik berichten had verstuurt en de bijlages van de Brief te bekijken merkte ik op dat iemand ze had uitgenodigd op nzbspy

Dus vertrouw niemand die je niet kent!

Er wordt nog naar een oplossing gezocht voor de mensen die net een jaar of half jaar voor een premium account hebben betaald. Je kan berichten sturen naar info@nzbspy.nl wil je meer weten hierover. We zullen het dan zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Vanaf vrijdag middag zal de site offline gaan.
Wij bedanken alle leden voor de afgelopen 4 jaar.

Mijn motto is nu : Vertrouw niemand!

Gr,
Staff NZBSpy.nl

Wie gebruikt nu een goeie nzb site om zijn downloads van te halen?

Brein zijn een stelletje laagbegaafden die denken de wereld te kunnen verbeteren door hun eigen zakken te vullen. Stelletje nazi's.
Kmag hopen dat hun site weer plat komt te liggen.

Wie gebruikt nu een goeie nzb site om zijn downloads van te halen?

gewoon zoeken op de torrents site.
divx site is ook door brein ontdekt en de site is nu ook offline.
maar de mensen die voor de divx werkte gaan gewoon door en blijven gewoon films uploaden. met of zonder eigen site.

neem aan dat de mensen van spy.nl ook gewoon doorgaan.

Brein zijn een stelletje laagbegaafden die denken de wereld te kunnen verbeteren door hun eigen zakken te vullen. Stelletje nazi's.
Kmag hopen dat hun site weer plat komt te liggen.

+1 echt duitsers zijn het. Verstand van een pinda betreft het internet, en wat allemaal mogelijk is. Zelfde over de politie als je hebt gelezen over het interview met het meisje wat die dreigtweet had neergezet.

gewoon zoeken op de torrents site.
divx site is ook door brein ontdekt en de site is nu ook offline.
maar de mensen die voor de divx werkte gaan gewoon door en blijven gewoon films uploaden. met of zonder eigen site.

neem aan dat de mensen van spy.nl ook gewoon doorgaan.

? ???

Torrent is illegaal, terwijl NZB juist legaal is. Alleen het delen van die informatie 'nzb's' is illegaal. Nieuwsgroepen, was er volgens mij eerder, of iig gelijk met het internet.

Ik gebruik
www.binsearch.info
www.yabsearch.nl

of spotnet downloaden die zal nooit online gaan.

Laatst bewerkt:
Voor elke site die ze neerhalen halen worden er meerdere gestart.
Dit is een strijd die ze tog nooit zullen winnen.

Sinds ftd weg is gebruik ik spotnet. Niet zo fijn, maar ach, het werkt.

Spotnet inderdaad. Ik weet eigenlijk niet echt wat NZB Spy is/was, was het een soort FTD (spotprogramma)? Als het alleen een zoekmachine was en geen spotprogramma: NZBIndex.

Nzbspots.com werkt wel aardig.

Hoe lang nog voor ze spotnet stoppen? Kwestie van weken/maanden.
Maken ze zo al geen megawinsten genoeg met hun auteursrechten?
De gewone man voor alles en nog wat laten betalen. Pisnijdig word ik daar van :mad:

Spotnet is een stuk moeilijker stil te leggen dan FTD, omdat Spotnet geen gebruikmaakt van centrale servers zoals FTD dat wel deed.

Het kan zijn dat Brein nu achter usenetproviders (Eweka e.d.) aangaat, maar ik verwacht dat ze dan een stuk minder kans hebben om een rechtszaak te winnen. Usenetproviders hosten immers alle content zonder hierbij te filteren op inhoud, toch wel heel wat anders dan spots zoals FTD ze had.

Edit: Spotnet 1.7.4 is vandaag uitgekomen trouwens.

Laatst bewerkt:
Spotnet is theoretisch niet te stoppen.

Dit zoals hierboven staat is het decentraal, zelfs al haal je het weg heb je nog gewoon google.

Spotnet is een stuk moeilijker stil te leggen dan FTD, omdat Spotnet geen gebruikmaakt van centrale servers zoals FTD dat wel deed.

Het kan zijn dat Brein nu achter usenetproviders (Eweka e.d.) aangaat, maar ik verwacht dat ze dan een stuk minder kans hebben om een rechtszaak te winnen. Usenetproviders hosten immers alle content zonder hierbij te filteren op inhoud, toch wel heel wat anders dan spots zoals FTD ze had.
Het heeft totaal geen zin om dat te doen. Usenet op zich is natuurlijk legaal, en servers staan verspreid over heel de wereld. Ze hosten ook eigenlijk alleen 'data'. Zelfs als je er in slaagt om Eweka regels op te leggen, dan sta je nog nergens. Gebruikers stappen dan gewoon over op een andere provider, desnoods in buitenland.

Wat ik me afvroeg, staat alle data op 1 server. Of alles op elke server van de usenet providers, of verdeeld over de usenet providers.

@Big T wat ik uit je verhaal haal. Is dat alle informatie verspreid staat over alle servers, en dat elke provider wel alle data host. Heb ik dat goed?

Laatst bewerkt:
Het heeft totaal geen zin om dat te doen. Usenet op zich is natuurlijk legaal, en servers staan verspreid over heel de wereld. Ze hosten ook eigenlijk alleen 'data'. Zelfs als je er in slaagt om Eweka regels op te leggen, dan sta je nog nergens. Gebruikers stappen dan gewoon over op een andere provider, desnoods in buitenland.
Helemaal met je eens, maar na (in mijn ogen) bizarre uitspraken in zaken tegen Pirate Bay, FTD en anderen zal ik niet snel meer versteld staan van wat er in Nederland en andere landen op internetgebied verboden kan worden.

Wat ik me afvroeg, staat alle data op 1 server. Of alles op elke server van de usenet providers, of verdeeld over de usenet providers.
Alle usenetproviders hebben in principe 'alle' data, maar deze data gaat maar een bepaalde tijd terug (de retentietijd). Als je bijvoorbeeld een usenetprovider met een retentietijd van 365 dagen hebt, betekent dat dat je alles van usenet kunt downloaden wat het afgelopen jaar gepost is.

Oh oke toch wel, ja over retentie wist ik. Sommige providers in amerika hebben al een retentie van 800+ dagen, dat is meer dan 2,5 jaar.

Die hebben echt moeilijk veel gigabyte staan daar :D

Terug
Naar boven