Fitness Seller

O yesssss

Vampires.

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Serieus download de film [rec] eens uit 2007. Echt een heerlijke creepy sfeer. Dit is deel 2.

moet de eerste nog steeds zien, veel goed over gehoord btw

Ja de eerste is idd bruut. Wist niet dat er een 2e kwam. Cool :thumbup:

Dus [Rec] is de naam?

Even zoeken...

Die 2de lijkt me maar niets te worden eigenlijk ... lijkt wel een cheap ass zombie flick.
Die eerste was wel echt nice om te kijken

In welke taal is dit gesproken?
Want kan alleen maar [Rec] en [Rec]2 in het Frans vinden... (waarschijnlijk Franse ondertiteling dus)

Potverdomme you got to be ****ing kidding me :mad:
Wat is dat toch altijd met die klote Fransen, kunnen die echt niet eens naar een andere taal luisteren en gewoon hun shit ondertitelen???
Grr, die hele film gedownload, wordt er gvd gewoon in het Frans gesproken. Retarded Franse chauvinisten.

• Topic Starter Topic Starter
Potverdomme you got to be ****ing kidding me :mad:
Wat is dat toch altijd met die klote Fransen, kunnen die echt niet eens naar een andere taal luisteren en gewoon hun shit ondertitelen???
Grr, die hele film gedownload, wordt er gvd gewoon in het Frans gesproken. Retarded Franse chauvinisten.

Ik had 1 met Nl subs, zal eens zoeken..

http://torrentz.com/e286a1d9b646c5006bc4182b1f4fb07ff4628977 werkt deze?

NZB kan ik ff niet vinden.

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

Die 2de lijkt me maar niets te worden eigenlijk ... lijkt wel een cheap ass zombie flick.
Die eerste was wel echt nice om te kijken

Tsjah ik weet niet, vindt de trailer er goed uit zien. Als ze hetzelfde sfeertje weten over te brengen heeft deze ook wel potentie. Hij scoort ook zeker niet slecht tot nu toe.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven