MuscleMeat

Ogen gelaserd - tamoxifen?

S H R E D D E D

Dutch Bodybuilder
Waardering
70
Lengte
1m92
Massa
94kg
Vetpercentage
15%
Van de week heb ik mijn ogen laten laseren (Lasek) en wil misschien binnenkort een kuurtje doen. Ik weet dat SERM's een nadelig effect kunnen hebben op de ogen. Weet iemand hoe dit zit met het herstel van een ooglaseroperatie? Ervaring iemand?

kan gewoon, ik ben 2 weken gelden gelaseerd Lasik

Ik heb zelf ook me ogen laten laseren. Moet zeggen dat ik tijdens tamofixen echt onwijs droge ( rode ) ogen kreeg, ik ben toen druppels gaan gebruiken. Daarna geen last meer van gehad.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb zelf ook me ogen laten laseren. Moet zeggen dat ik tijdens tamofixen echt onwijs droge ( rode ) ogen kreeg, ik ben toen druppels gaan gebruiken. Daarna geen last meer van gehad.

wat voor laser behandeling heb je ondergaan en wat is het tijdbestek tussen je operatie en je PCT?

Ik heb een jaar of 4 geleden mijn ogen laten laseren (lasek of lasik, weet het niet juist meer). Half jaar geleden mijn eerste nakuur gedaan met nolva. Na twee weken ofzo begon ik een lichte druk op mijn ogen te voelen, wat blijkbaar een gekende bijwerking is ervan.

Heb geen risico's genomen en ben onmiddellijk gestopt met nolva.

Ik heb een jaar of 4 geleden mijn ogen laten laseren (lasek of lasik, weet het niet juist meer). Half jaar geleden mijn eerste nakuur gedaan met nolva. Na twee weken ofzo begon ik een lichte druk op mijn ogen te voelen, wat blijkbaar een gekende bijwerking is ervan.

Heb geen risico's genomen en ben onmiddellijk gestopt met nolva.
wat heb je dan genomen?

Is het laseren de moeite waard overigens?

wat voor laser behandeling heb je ondergaan en wat is het tijdbestek tussen je operatie en je PCT?

Epi Lasek, is nu 3 jaar geleden. heb van mezelf altijd al droge ogen, door nolva echt veel erger geworden. Dat is goed te merken als je bijv. de hele dag voor werk achter de pc zit. Daarom ben ik weer gaan druppelen.. helpt wel..

Is het laseren de moeite waard overigens?

Echt de moeite waard, ik heb nu een zicht van 150 %, klinkt misschien gek, heeft te maken dat je nu beter ziet als waar een opticien zijn bril op afstemt. Ik zie veel beter nu zonder bril. Heb wel de duurste versie gehad, namelijk IntraLase, is een verbeterde lasik. 2 dagen later kon ik al weer auto rijden

Terug
Naar boven