AndroidHealthClinic

Oké hier zijn ze dan maar!

Dr. Spritzer

Cool Novice
Elite Member
Waardering
1
Heb net men eerste serieuse kuurtje achtere de rug met 400mgEQ/w en 500mgTestCyp/w-8weken en de laatse 4 weken winny 50mg/d. Ben zelf niet zo echt tevreden kom van op de eerste foto's 78kg (1.78m) naar 88kg en nog steeds 1.78m. :D
Ik ben ook wat vet bijgekomen dus denk ik niet dat te weinig calorien had tijdens men kuur. Heb dan ook gegeten tot het max voor mezelf. Ik was er soms bijna ziek van! :kots:
Geef jullie mening is! is het resultaat naar behoren of had dat heel wat beter gekund? Ik had er nog wel wat meer van verwacht.
Dit is van vlak voor:

aangepast1.JPG

aangepast2.JPG

DSCN1508.JPG

• Topic Starter Topic Starter
Dit is van nu:
Ik loop nog wel 2 weken verder uit met de winny alvorens te beginnen met de pct maar verwacht daar toch niet al te veel meer van.

front.JPG

frontbiceps.JPG

obliques.JPG

side.JPG

triceps.JPG

Borst en schouders zijn goed vooruit gegaan en je buik is aardig strak gebleven, mede door het lage aantal calorieen zoals je zelf zegt. Ik vind 10 kg erbij en dan toch zo weinig vet en vocht (kan het moeillijk beoordelen zo) erg netjes!

wel redelijk vindt ik zelf als ik kijk naar je oude pics

Ik vind het ook een net resultaat

De foto's zijn wat onduidelijk om echt goed te oordelen. Maar je schouders en traps zijn duidelijk goed gegroeid!

sow....(zoals roy al zei) schouders en borst goed vooruit....mooi resultaat kerel :thumb:

Had je naturel ook nog makkelijk kunnen pakken in een jaar of 2.

Maar goede vooruitgang hoor, vooral je schouders en borst zijn aardig dik geworden.

begin binnenkort met zo'n zelfde kuur en vind je resultaten mooi. Ik kan nu zelf al niet meer wachten haha.

Zou alleen volgende keer een toestel met zelfontspanner pakken of de foto's laten maken, dan kan je alles beter zien, nu sta je er soms erg ingetrokken bij omdat je de pic moet maken, maar verder petje af

Dr. Spritzer zei:
Ben zelf niet zo echt tevreden kom van op de eerste foto's 78kg (1.78m) naar 88kg en nog steeds 1.78m. :D
Ik ben ook wat vet bijgekomen dus denk ik niet dat te weinig calorien had tijdens men kuur. Heb dan ook gegeten tot het max voor mezelf. Ik was er soms bijna ziek van! :kots:
Geef jullie mening is! is het resultaat naar behoren of had dat heel wat beter gekund? Ik had er nog wel wat meer van verwacht.
Dit is van vlak voor:

Zelf vind je het toch nooit goed genoeg, ik vind trouwens dat je goed vooruit bent gegaan vooral schouders en borst.

Goeie progressie dude, hopelijk hou je lekker wat kilo's vast

Amxerxes zei:
Had je naturel ook nog makkelijk kunnen pakken in een jaar of 2.

Maar goede vooruitgang hoor, vooral je schouders en borst zijn aardig dik geworden.

hier ben ik het mee eens, ik ben zelf net zo lang als jij en heb naturel al 18 kilo gepakt (ben nog steeds naturel)

Maar goede vooruitgang

Netjes!

Mooie schouders!

• Topic Starter Topic Starter
bedankt allemaal! Het klinkt misschien een beetje stom maar ik had dit eigenlijk well ff nodig! Een heel aantal mensen had al gevraagd wat er aan het gebeuren was maar zelf zag ik eigenlijk geen donder(buiten de kilo's op de weegschaal). Het is dan ook zo dat die complimentjes maar kort blijven hangen. werd er al een beetje depri van :sad:
:D
Na deze complimenten kan ik weer keihard tegenaan!Thanx boys!
Men doel is voor het einde van volgend jaar 100kg bulk en tegen de 90kg droog(6%).

goede gains ouwe, keep it up :thumbs:

Ziet er al goed uit bro!
Heb je ook pics van je benen?

Ziet er goed uit. :thumbs: Maar dit had je inderdaad ook met twee jaar naturele training kunnen bereiken, maar daar ga ik niet over b**chen. :)

Terug
Naar boven