Fitness Seller

Ome J's moppentrommel

  • Topic starter MrJ
  • Startdatum
  • Reacties 8
  • Weergaven 595
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Jaja, allemaal weer schaamteloos gejat, maar dat mag de pret niet drukken toch? :)

Een Vlaming, een Antwerpenaar en een Limburger zijn alle drie ter dood veroordeeld en mogen zelf de wijze waarop ze geëxecuteerd zouden worden kiezen: dood door de kogel, verhanging of een injectie met het aidsvirus. De

Antwerpenaar, die eerst aan de beurt was, koos resoluut voor de kogel. "Geft maa mor de kogul, dan iest direct afgeloewpe." Zo gezegd, zo gedaan.

De Vlaming verkoos echter de strop: "Da's vele properder." En aldus werd het vonnis ook voor de Vlaming uitgevoerd.

De Limburger echter zei: "Heef meij mor un spuijt med eeeeeds, jong."

Ook aan zijn verzoek werd gehoor gegeven doch tijdens het toedienen van de injectie schaterde de man het uit van het lachen. Alle aanwezigen keken elkaar vragend aan en vroegen zich natuurlijk af wat er zo grappig was aan het feit dat hij ingespoten werd met het dodelijke aidsvirus. Waanzinnig geworden? Toen de Limburger uitgelachen was, vroeg één van de aanwezigen waarom hij nu zo moest lachen. D

e Limburger pinkte een traan weg en zei:"Meij kun ge niks maaaake, kep een condoooom aaaan jong".

___________________________________________

Een oude weduwe van 75 wil graag een nieuwe vriend, ze zet een advertentie in de krant met de volgende boodschap:" Ben 75 jarige vrouw, zoek man van ongeveer dezelfde leeftijd, mag me niet slaan, mag niet vreemd gaan en moet goed zijn in bed." Enkele dagen later gaat de deurbel en wanneer het vrouwtje de deur opent ziet ze een grijze, oude heer zonder armen en benen in een rolstoel. Ze bekijkt hem en zegt: "Je denkt toch niet dat ik ga overwegen om met jou iets te beginnen, je hebt nog niet eens armen!" Waarop de oude heer antwoordt: "Dus kan ik je niet slaan..."

"Jamaar" zegt het vrouwtje, "je hebt ook geen benen!" Waarop de oude heer antwoordt: "Dus kan ik ook niet vreemd gaan..." Het vrouwtje fronst haar wenkbrauwen en vraagt: "En lukt alles nog een beetje in bed?" Waarop de oude man antwoordt: "Ik heb toch op de deurbel geduwd "

___________________________________________

Een veehandelaar heeft op de markt een nieuwe koe gekocht. Hij gaat naar huis met de trein. Hij wil met de koe de trein in stappen maar aldaar begint de conductuer te protesteren; "Maar meneer u kunt toch geen koe meenemen in de trein. dat gaat gewoon niet"
De veehandelaar ziet dat ook in en zegt tegen de conducteur; "bind hem maar achter de trein. De koe die loopt wel" De conducteur duidelijk geschokt;" maar dat houdt die koe noooit bij." "ach"zegt de veehandelaar:"dat komt wel goed hoor"

De conducteur geeft de veehandelaar uiteindelijk de zin en de trein vertrekt. Op een gegeven moment spreekt de conducteur de veehandelaar aan; "moet u eens kijken naar u koe, die slingert van links naar rechts achter die trein"
De veehandelaar reageert zoals altijd nuchter en antwoord:"maakt u zich geen zorgen. Zij kijkt gewoon aan welke kant zij de trein kan passeren"

___________________________________________

Een vrouw komt op bezoek bij de dokter. "Dokter, ik zit met een probleem! Mijn man heeft namelijk een klein derde beenke en elke keer als ik bijna een orgasme krijg, dan floept hij er uit!" "Tja", zegt de dokter, "dat is erg lastig! Maar weet je wat? Neem je man morgen maar mee, dan zie ik jullie om half 11 wel hier."

De volgende dag staan mevrouw en meneer bij de dokter! "Tja, zegt de dokter", nadat hij naar de kleine derde been van meneer heeft gekeken, "ik zie het al, daar is maar 1 oplossing voor. Bij mevrouw een metalen plaat in haar mieke en bij meneer een magneetje in zijn eikel." Zo gezegd, zo gedaan....

Enkele weken later komt mevrouw de dokter tegen in de supermarkt. "Awel", zegt de dokter, "en is het nog een beetje gelukt?" "Ja,"zegt de mevrouw, "Geweldig, ik heb elke keer een orgasme, want hij floept er niet meer uit door het magneetje..." "En hoe is het met uw man?" vraagt de dokter, "Wel, niet zo goed", zegt de vrouw, "hij is al drie keer gearresteerd." Maar waarom dan???" vraagt de dokter. "Wel," zegt de vrouw, "neem nu de laatste keer, we waren in het zwembad en toen liep er een klein meisje met een beugeltje..."

___________________________________________

Een komkommer, een augurk en een penis zitten met elkaar te
babbelen over wat voor een rotleven ze hebben. De komkommer vertelt:

Jongens ik heb een ellendig leven, als ik groot, dik en
sappig ben snijden ze me in stukjes en gooien me bij de salade!

De augurk op zijn beurt: Jij denkt dat jou leven rot is,
en ik dan!
Als ik groot, dik en sappig ben steken ze me in azijn, gooien
kruiden op me en laten me daar een tijd in staan om me,als
ik zuur genoeg ben, tussen hun tanden te zetten!

En de penis : Jullie denken dat jullie een hard leven hebben?
Als ik groot, dik en sappig ben trekken ze mij een plastiek zak
over mijn hoofd, steken me in een donkere kamer en stoten mij met
mijn hoofd tegen een muur totdat ik overgeef en flauwval!!!!!

___________________________________________

De directeuren van Bavaria, Grolsch en Heineken duiken na een lange vergadering nog even samen de kroeg in. De directeur van Grolsch vraagt de ober, Mag ik een Grolsch van U. De ober geeft hem een glas Grolsch en de directeur geniet zichtbaar. Dan vraagt de directeur van Bavaria om een lekker glas Bavaria. Het wordt hem voorgezet en ook hij lijkt te genieten. Vervolgens vraagt de directeur van Heineken om een glas water. Wat doet U nu zeggen de beide andere directeuren, waarom drinkt U niet gezellig met ons mee? Waarop de directeur van Heineken antwoord: Als jullie geen bier drinken, dan doe ik het ook niet.

___________________________________________

Een belastingscontroleur komt de zaken van de rabbijn controleren.
Hij ziet dat de rabbijn nooit inkomsten aangeeft. In de synagoge,
ziet hij dat het afdruipend kaarsvet door de rabbijn wordt opgevangen in
blikken en vraagt:

"Wat doe jij met dat afgedropen kaarsvet?"
"Oh", zegt de rabbijn, "dat vang ik op en stuur het naar de kaarsenfabrikant
met een briefje. Daarop schrijf ik dat hij het mag recyclen,
en als hij zich schuldig voelt, mag hij altijd een doos kaarsen opsturen.
En de kaarsenfabrikant is een lieve man, en stuurt mij soms een doos kaarsen
op".
Even later heeft de belastingscontroleur een tweede vraag:

"Ik zie dat jij in de keuken al je broodkruimels opvangt in een doos.
Wat vang jij daar mee dan?"
"Oh dat", zegt de rabbijn, "dat stuur ik naar de bakker met een briefje
erbij. Dan schrijf ik dat hij de broodkruimels mag
gebruiken om er een nieuw brood te maken, en als hij zich schuldig voelt
hierover,
mag hij mij steeds een brood sturen. En de bakker is een vroom man, en
stuurt mij soms een brood."
De belastingscontroleur begint het spelletje te begrijpen en besluit een
strikvraag te stellen:

"Jullie Joden doen toch aan besnijdenis? Wat doen jullie dan met dat
afgesneden vlees?"
"Oh dat", zegt de rabbijn, "dat sturen wij naar de belastingen,
en soms sturen die mij een lul."

___________________________________________

Er komt een dom blondje,dat al bijna 8 maanden zwanger is,
bij de dokter en vraagt aan de dokter om de pil.
Zegt de dokter "mevrouw u bent al bijna 8 maanden zwanger,
waarom wilt u de pil dat is veel te laat".

Zegt het blondje "maakt mij niet uit ik wil toch de pil".
De dokter word lichtelijk boos en zegt: "Nee mevrouw u
krijgt van mij de pil niet, waarom zou u die nou nog willen?"

Zegt dat bondje: "nu moet u eens luisteren, mijn man heeft
mijn ander gaatje ontdekt en ik wil echt niet ook zo'n bult
op mijn rug hebben hoor".

___________________________________________

Moedig is het als...
... je thuis komt van een avondje stappen met je vrienden...
... en je wordt aangevallen door je vrouw met een bezem....
... en dan vraagt: "Was je nog aan het schoonmaken schat...
... of vlieg je zomaar wat rond?"

___________________________________________

Een vrouw ligt in coma. Verpleegsters wassen haar lichaam, één van hen
wast haar "privé domein. Ze merkt dat er reactie op de monitor komt
iedere keer als ze haar aanraakt. Toen haar man kwam, vertelden ze hem
wat er gebeurd was. Hoe raar het ook klinkt denken we dat met een klein
beetje orale coïtus, ze uit haar coma kan komen. Haar man ziet dat niet zo
goed zitten maar de verpleegsters beloofden hem privacy door de
gordijnen te sluiten. Hij stemt uiteindelijk toe en gaat de kamer van
zijn vrouw binnen. Enkele minuten later op de monitor alleen nog een
platte lijn, geen puls meer , geen hartslag meer. De verpleegsters komen
de kamer binnen gerend bij het horen van het alarm.... De man stond
daar, vlug zijn broek naar boven trekken en zei.... "Ik denk dat ze
gestikt is. "

___________________________________________

Man en vrouw heben elkaar ontmoet in de kroeg en keren samen huiswaarts.

Daar aangekomen gooit de man de vrouw op bed, doet haar rok omhoog en begint haar te nken. Nadat de man klaar is gekomen zegt hij 'als je had gezegd dat je nog maagd was, had ik wat meer de tijd genomen voor je'.

Vrouw: 'Als je niet zo'n haast had gehad, had im m'n panty uit kunnen doen...'

___________________________________________

Een koppel op weg huiswaarts, besluit na een vermoeiende vakantie, om wat uit te rusten in een hotelletje langs de weg.

Ze vragen de receptionist om hen over vier uren weer te wekken.

Bij vertrek krijgen ze een rekening gepresenteerd van 350 euro.
De man ontsteekt in woede.

De receptionist en de manager vertellen dat dit de standaardtarieven zijn.
Het hotel beschikt over een riante sauna met massage, een zwembad met yacuzzi allemaal ter beschikking van de geëerde gasten.
Elke avond een optreden van de beste artiesten uit Parijs, Londen en Amsterdam.

De man zegt dat ze daar geen gebruik van hebben gemaakt.
De manager blijft echter bij zijn verhaal: "Het is hier, dus u had er gebruik van kunnen maken".

De man schrijft morrend een check uit en overhandigt die aan de manager.
Daarop roept deze verbaasd uit! Maar mijnheer, dit is een check voor slechts 100 euro!'

Klopt', zegt de man, 'Ik heb u 250 euro in rekening gebracht voor het nken met mijn vrouw'.
'Maar dat heb ik niet gedaan', roept de manager verontwaardigd.
Daarop antwoordt de man, 'Ze was hier, dus u had er gebruik van kunnen maken".

___________________________________________

Marty wakes up at home with a huge hangover. He forces himself to open his eyes, and the first thing he sees is a couple of aspirins and a glass of water on the side table. He sits down and sees his clothing in front of him, all clean and pressed. Marty looks around the room and sees that it is in perfect order, spotless, clean. So is the rest of the house. He takes the aspirins and notices a note on the table: "Honey, breakfast is on the stove, I left early to go shopping. Love you."

So he goes to the kitchen and sure enough there is a hot breakfast and the morning newspaper. His son is also at the table, eating. Marty asks, "Son, what happened last night?"

His son says, "Well, you came home after 3 A.M., drunk and delirious. Broke some furniture, puked in the hallway, and gave yourself a black eye when you stumbled into the door."

Confused, Marty asks, "So, why is everything in order and so clean, and breakfast is on the table waiting for me?"

His son replies, "Oh that! Mom dragged you to the bedroom, and when she tried to take your pants off, you said, "Lady, leave me alone, I'm married!"
 
Er zitten 3 stoere muizen in de kroeg.
Zegt de éne muis tegen de anderen:
"Ik ben héél stoer! Het huis waar ik woon ligt vol muizenvergif. Ik eet gewoon mijn buikje rond en wordt alleen maar een beetje misselijk!"

Zegt de tweede muis:
"Oh, dat is nog niks. Waar ik woon liggen wel 50 muizenvallen. Ik haal gewoon de kaas er tussenuit, en als ik een klem in mijn nek krijg, druk ik me nog 10 keer op ook!"

De derde stoere muis staat ineens op en trekt zijn jas aan. Nou, denken die andere twee, wij zijn wel het stoerste hé want hij druipt af!

"Wat ga je nu doen?"
Vraagt één van de muizen aan de vertrekkende muis.
Terwijl hij zijn mouwen opstroopt zegt deze : ..........
"Ik ga even de poes nken!!!"

___________________________________________

Drie domme blondjes lopen door een gevaarlijk oerwoud. Op een bepaald moment komen ze aan een rivier die ze moeten oversteken. Maar niets is zonder gevaar: in de rivier leven namelijk gevaarlijke vissen. Ze vragen zich af hoe ze er zullen over geraken. Opeens komt er een fee aan die zegt dat ze allemaal een wens mogen doen.

Het eerste dom blondje zegt: "Ik wou dat ik kon zwemmen." De fee zwaait met haar toverstok en het eerste dom blondje springt in het water om over te zwemmen. Met zware gevolgen van dien: verslonden door de vissen.

Het tweede dom blondje zegt: "Ik wou dat ik over water kon lopen." Weeral zwaait de fee met haar toverstok en het dom blondje springt op het water waar zij dan heel even op blijft staan: zij wordt in het water getrokken en verslonden.

Dan zegt het derde dom blondje: "Ik wou dat ik bruin haar had." Weeral zwaait de fee met haar toverstok en het dom blondje zijn haar krijgt een bruine kleur.

Opeens zegt het dom blondje dat nu bruin haar heeft: "Ah, kijk daar: een brug!"

___________________________________________

A farmer got pulled over by a state trooper for
speeding, and the trooper started to lecture the
farmer about his speed, and in general began to throw
his weight around to try to make the farmer
uncomfortable.

Finally, the trooper got around to writing out the
ticket, and as he was doing that he kept swatting at
some flies that were buzzing around his head.

The farmer said, "Having some problems with circle
flies there, are ya?"

The trooper stopped writing the ticket and said -
"Well, yeah, if that's what they are, I never heard of
circle flies".

So the farmer says- "Well, circle flies are common
on farms. See, they're called circle flies because
they're almost always found circling around the back
end of a horse."

The trooper says, "Oh," and goes back to writing the
ticket. Then after a minute he stops and says, "
Hey---wait a minute, are you trying to call me a
horse's ass?"

The farmer says, "Oh no, officer. I have too much
respect for law enforcement and police officers to
even think about calling you a horse's ass."

The Trooper says, "Well, that's a good thing," and
goes back to writing the ticket.

After a long pause, the farmer says, "Hard to fool
them flies though."

___________________________________________

- "Doc, you've gotta help me! My wife just isn't interested in coïtus anymore. Haven't you got a pill or something I can give her?"

- "Look, I can't prescribe..."

- "Doc, we've been friends for years. Have you ever seen me this upset? I am desperate! I can't think; I can't concentrate; my life is going utterly to hell! You've got to help me."

The doctor opens his desk drawer and removes a small bottle of pills.

- "Ordinarily, I wouldn't do this. These are experimental; the tests so far indicate that they're VERY powerful. Don't give her more than ONE, understand? Just ONE."

- "I don't know, doc, she's awfully cold..."

- "One. No more. In her coffee. Okay?"

- "Um, okay."

The guy expresses gratitude and leaves for home, where his wife has dinner waiting. When dinner is finished, she goes to the kitchen to bring dessert. The man hastily pulls the pills from his pocket and drops one into his wife's coffee. He reflects for a moment, hesitates, then drops in a second pill.

And then he begins to worry. The doctor did say they were powerful.

Then inspiration strikes, he drops one pill into his own coffee.

His wife returns with the shortcake and they enjoy their dessert and coffee. Sure enough, a few minutes after they finish, his wife shudders a little, sighs deeply and heavily, and a strange look comes over her. In a near-whisper and a tone of voice he has never heard her use before, she says:
- "I...need...a man"

His eyes glitter and his hands tremble as he replies:
- "Me...too..."

___________________________________________

Jantje gaat biechten. Er ontspint zich het volgende gesprek. Jantje: "Ik heb ernstig gezondigd..." Pastoor: "Hoezo, mijn zoon?" Jantje: "Ik heb een meisje meegenomen naar mijn slaapkamer." Pastoor: "Dat is geen zonde." Jantje: "Ja, maar ik heb haar schoenen en kousen uitgetrokken." Pastoor: "Dat is geen zonde." Jantje: "En toen heb ik haar jurk en haar broekje uitgetrokken." Pastoor: "Dat is geen zonde." Jantje: "Toen heb ik mijzelf uitgekleed." Pastoor: "Dat is geen zonde, wat gebeurde er toen?" Jantje: "Toen kwam mijn vader binnen..." Pastoor: "Dat is pas zonde."

___________________________________________

Er staan een paar militairen tegenover elkaar op te scheppen over hoe hoog hun IQ wel niet is.

Dan komt er iemand naast staan, die al een tijdje heeft staan luisteren. Hij zegt: "Nee jongens, het meten van je slimheid aan de hand van het IQ is al lang verleden tijd. Ze hebben al lang een nieuwe eenheid gevonden: de 'tère.'"

Al die militairen knikken zo'n beetje en zeggen allemaal zoiets van: "Ja,daar hebben we wel eens iets over gehoord." Dan zegt de man: "Ik zal een voorbeeld geven. Einstein bijvoorbeeld, was heel erg slim. Hij was dus een 'mega-tère'. Kijk ik, ik ben niet zo slim, ik ben een 'kilo-tère'. En ja, dan heb je ook nog militairen!"

___________________________________________

Loopt er een prinsesje door het bos en die ziet daar een kikker lopen, ze vraagt aan die kikker: "Als ik jou kus, wordt je dan ook een mooie prins?" Zegt die kikker: "Neej da's mijn broer, mij moet je eerst ppen."

___________________________________________

Op een grote zandvlakkte staat één boom. In die boom zit een aapje. Er onder loopt een tijger die het aapje op wil eten. Hoe komt het aapje eruit?

Als zo'n grote aap als jij het niet weet, hoe weet zo'n kleintje het dan.
 
Whehe, zitten wel wat goede tussen! Ook een aantal die hier al eerder gepost zijn. Desalniettemin heb ik toch kunnen lachen bro! :)
 
Twee homofielen zijn ter ere van hun 5 jarige relatie lekker uit eten geweest.. Na de nodige wijntjes keren ze huiswaarts door een vriendelijke mannelijke taxichauffeur die hun op komt halen.

Net 5 minuten in de taxi zegt Jean-Paul: "Owh chauffeur, chauffeurtje... Ik moet een windje laten *giebel*"
Hierop antwoord de chauffeur: "Geen probleem hoor, draai het raampje maar een stukje open"
Jean-Paul doet dit en laat een dikke flubber de bubber scheet.

Jean-Paul maakt het raampje dicht en de taxi rijdt steeds verder richting huis.. Dan zegt Eugène: "Owh chauffeur, chauffeurtje... Ik moet ook al een windje laten *giebel*"
Waarop de chauffeur antwoord: "Geen probleem hoor, draai het raampje maar een stukje open."
Ook Eugène doet dit en laat een dikke flubber de bubber scheet.

Eugène maakt het raampje weer dicht en de taxi is al bijna thuis. Dan zegt de chauffeur: "Zo heren, het spijt me maar ik kan me echt niet inhouden, na jullie moet ook ik een wind laten" Hij draait zijn raam open en laat een mega harde knetter scheet.
Meteen begint Jean-Paul uitgelaten tegen Eugène te praten: "Hoorde je dat Eugène? Hij is nog maagd!!"
 
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
You must spread some Reputation around before giving it to MrJ again. :mad:
 
SR1985 zei:
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
You must spread some Reputation around before giving it to MrJ again. :mad:

Het is mij eindelijk gelukt om MrJ weer karma te geven.
 
Een vent in een Mini staat bij het stoplicht naast een Rolls Royce. De bestuurder van de Mini doet zijn raam open en roept naar de bestuurder van de Rolls: "He vriend, leuke wagen.

Heb je telefoon in je Rolls? Ik heb er een in mijn Mini!" De bestuurder van de Rolls kijkt minachtend naar de Mini en zegt alleen maar: "Ja ik heb telefoon."

De bestuurder van de Mini zegt:"Gaaf he? Trouwens heb je ook een ijskast daarbinnen? Ik heb een ijskast hier achterin mijn Mini!" De bestuurder van de Rolls kijkt een beetje verveeld en zegt:
"Ja ik heb een ijskast."
Bestuurder van de Mini: "Da's te gek man! He, heb je Trouwens ook tv in je Rolls? Weet je, ik heb een tv achterin mijn Mini!"

De bestuurder van de Rolls kijkt nu heel erg verveeld en zegt: "Natuurlijk heb ik tv.Een Rolls Royce is de meest luxueuze auto van de wereld!"

Bestuurder van de Mini: "Erg leuke auto! He, heb je daar ook een bed? Ik heb een bed achterin mijn Mini!" De bestuurder van de Rolls is helemaal over de zeik omdat hij geen bed heeft en snelt er vandoor.

Hij gaat direct naar de dealer waar hij meteen opdracht geeft om een bed achterin zijn Rolls te laten inbouwen.De volgende morgen gaat hij zijn auto afhalen en het bed zag er schitterend uit. Lakens van satijn en koperen versiering. Het was duidelijk een bed dat in een Rolls Royce thuishoorde.
En dus ging de bestuurder van de Rolls op zoek naar de Mini.

Na heel de dag te hebben rond gereden ziet hij de Mini uiteindelijk staan Op een parkeerplaats met al de ramen aan de binnenkant beslagen.

Hij stapt uit zijn Rolls en klopt op het raam van de Mini. Toen hij geen Antwoord kreeg bleef hij op de ramen van de Mini kloppen en uiteindelijk Steekt de eigenaar zijn hoofd zeiknat naar buiten.

"Ik heb nu een bed achterin mijn Rolls Royce", zegt de bestuurder van de Rolls arrogant.

De bestuurder van de Mini kijkt hem aan en zegt:

"Jezus man,moet je me daarvoor uit de douche halen?!"

____________________________________________

Klassieker!!!!


Hoe een kat een pilletje geven

Neem de kat in de knik van je linkerarm, alsof je een baby vasthoudt.
Leg de rechterduim en middenvinger aan beide kanten van het bekje en oefen lichte druk uit, totdat de kat het bekje opent. Schuif het pilletje naar binnen en laat de kat haar bekje dichtdoen.

Raap het pilletje van de vloer een haal de kat achter de bank vandaan. Neem de kat weer op je arm en herhaal stap 1.


Haal de kat uit de slaapkamer en gooi het besabbelde pilletje weg.


Neem een nieuw pilletje uit de verpakking, de kat opnieuw vast onder je arm en houd met je linkerhand de poten vast. Dwing de kaak van de kat open en schuif de pil in het achterste deel van het bekje. Sluit het bekje en tel tot 10.


Vis het pilletje uit de goudvissenkom en de kat van de kapstok. Roep je partner uit de tuin.


Kniel op de grond en klem de kat tussen je knieën. Negeer het grommen van de kat. Vraag je partner dat hij de kop van de kat vasthoudt en de kat een houten liniaal in de keel schuift. Laat het pilletje langs de liniaal naar beneden glijden en wrijf het kattenkeeltje.


Haal de kat uit de gordijnen. Neem een nieuw pilletje uit de verpakking. Noteer dat je een nieuwe houten liniaal koopt en het gordijn repareert.


Wikkel de kat in een groot badlaken. Drapeer het pilletje in het laatste eindje van een rietje. Vraag je partner om de kat in de houdgreep te nemen, zodat alleen het kopje uit de elleboogknik piept. Wrik met behulp van een pen het kattenbekje open en blaas het pilletje door het rietje in de keel.


Lees even na op de bijsluiter van de pilletjes dat ze ongevaarlijk zijn voor mensen. Drink een glas water om de vieze smaak weg te spoelen. Verbind de arm van je partner en haal het bloed uit het tapijt met koud water en zeep.


Haal nu de kat uit het tuinhuisje van de buren.


Pak opnieuw een nieuw pilletje. Sluit de kat op in een kast en duw de deur ter hoogte van de nek stevig dicht, zodat de kop naar buiten kijkt. Wrik het bekje open met een dessertlepel. Schiet het pilletje met behulp van een
elastiekje in de keel.


Haal een schroevendraaier uit de garage en hang de kastdeur terug in het
scharnier. Leg koude kompressen op je gezicht en check even de datum van je laatste tetanusinenting. Gooi je met bloed bespikkelde T-shirt weg en haal een nieuw en schoon T-shirt uit de slaapkamer.


Laat de brandweer de kat uit de boom tegenover halen.


Verontschuldig je naar je buren die uit schrik om de kat te ontwijken tegen zijn tuinhekje is gereden. Haal het laatste pilletje uit de verpakking.


Bind nu de voor- en achterpoten van de kat met waslijnen aan elkaar. Knoop de pootjes aan een poot van de eetkamertafel. Trek tuinhandschoenen aan, open het bekje met behulp van een breekijzer. Stop de pil naar binnen, gevolg door een groot stuk ossenhaas. Houd de kop van de kat verticaal en kiep er water achteraan, om het pilletje naar beneden te spoelen.


Laat je door je partner naar de EHBO brengen. Zit stil terwijl de dokter je vingers en arm hecht en het pilletje uit je rechteroog haalt. Stop op de terugweg even bij de meubelzaak en bestel een nieuwe eetkamertafel.


Schiet de kat dood en koop een hond!



PS: Ikzelf ben pro kat en anti hond! :)
 
Back
Naar boven