Fitness Seller

Omega 3/6/9

Killy

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
1.015
Hee mensen,

Ik heb in mijn voedingsschema omega 3/6/9 capsules aanbevolen gekregen.
Het probleem is alleen dat als ik ze wil kopen in een simpel reform winkeltje, er ongeveer een aanbod is van 100 miljoen soorten.

Mijn vraag is dus: Waar moet ik opletten bij het aankopen van omega 3/6/9 capsules

Koopt iemand ze via internet voor een goede prijs en heeft een linkje voor me? :D

sportieve groet,
Maarten

enkel OMEGA 3 (visolie) capsules.
Bv bij de tuinen als ze in de aanbieding zijn erg goedkoop
anders gewoon via www.xxlnutrition.nl en de omega 3 van hun huismerk.

Inderdaad gewoon huismerk van XXL nemen. Altijd goed en goedkoop!

Neem alleen omega 3 en 9 in.

Beste van Benelux: Omega 3
Als je nog goedkoper/makkelijker wil: Liquid Omega 3 (MP179726 voor 5% Korting)

Voor Omega 9 zou ik gewoon net zoals iedereen hier olijfolie extra virgin toevoegen aan je voedingsschema.

k*tzooi heb net omega 3-6-9 pillen besteld, maar blijkbaar was dat niet nodig..

Die tekst bij jullie omega-3 is lachwekkend: ''Hoogst geconcentreerde Visolie. ... scoort het beste op elk vlak: het is het zuiverst, hoogst gedoseerd en hoogst geconcentreerd.''

Dat is gewoon bullshit. Ik kan je alleen al in Nederland talloze omega-3 merken noemen die hoger gedoseerd/geconcentreerd zijn.

Aan het einde van de tekst word je als klant ook nog eens genept doordat jullie de hoeveelheden EPA (360 mg) en DHA (240 mg) vermelden per 2000 gram. Oftewel per 2 capsules (waar ieder ander gewoon zo fatsoenlijk is om dat per capsule te vermelden). Als je terugrekent naar 1 capsule gaat het om 180 mg EPA en 120 mg DHA, en dan hebben we dus gewoon te maken met de ordinaire standaardconcentratie die ze ook bij het Kruidvat verkopen. Niks 'hoogst gedoseerd' of 'hoogst geconcentreerd'.

Zijn al julllie teksten zo full of crap?

Outch...

• Topic Starter Topic Starter
busted

Die tekst bij jullie omega-3 is lachwekkend: ''Hoogst geconcentreerde Visolie. ... scoort het beste op elk vlak: het is het zuiverst, hoogst gedoseerd en hoogst geconcentreerd.''

Dat is gewoon bullshit. Ik kan je alleen al in Nederland talloze omega-3 merken noemen die hoger gedoseerd/geconcentreerd zijn.

Aan het einde van de tekst word je als klant ook nog eens genept doordat jullie de hoeveelheden EPA (360 mg) en DHA (240 mg) vermelden per 2000 gram. Oftewel per 2 capsules (waar ieder ander gewoon zo fatsoenlijk is om dat per capsule te vermelden). Als je terugrekent naar 1 capsule gaat het om 180 mg EPA en 120 mg DHA, en dan hebben we dus gewoon te maken met de ordinaire standaardconcentratie die ze ook bij het Kruidvat verkopen. Niks 'hoogst gedoseerd' of 'hoogst geconcentreerd'.

Lees maar eens de tekst van whey perfection. Dan denk je dat het over een of andere revolutionaire superwhey gaat. Maar het is gewoon voor 90% whey concentraat ;)

Laatst bewerkt:
Wat een bullshit om B&F aan te vallen ?
Ze ontkennen ten eerste bij de whey perfection niet dat het 90% concentraat is.
Ten 2de teksten bij merken staan erbij zoals de merken dat willen.
Ten 3de Brutez, piss off naar xxl ?

Brutez die een marketing strategie aanvalt :roflol:
90% van jouw posts zijn op de een of andere manier bevuilt met marketing voor XXL, +1 voor post boven mij.

Sjimpie het is een supplementen winkel, er wordt van mensen tegenwoordig verwacht dat ze zelf goed rondkijken en door de bullshit heen kunnen lezen.
Er zijn wel een select aantal eerlijke shops die zulke streken niet uithalen.

• Topic Starter Topic Starter
kan ik eindelijk eens toepassen wat ik bij commerciele economie leer :D

Er staat toch precies wat erin zit ofniet?

Welcome to the real world.!
Je hoeft het niet te kopen als je het niet bevalt.

Terug
Naar boven