XXL Nutrition

omega 3 visolie 1000mg aanbieding 500stuks

rotterdamnoob

Novice
Waardering
0
ik was zaterdag effe naar de tuinen gegaan en het bleekt dat deze pillen in de aanbieding waren

500 pillen voor 24.95 van 44.95

samenstelling

1 capsule bevat:

visolie 1000mg
met de volgende vetzuren
EPA 180mg (eiposapantenoidezuur)
DHA 120mg(docosahexaenoidezuur)
vitamine E 0.74 mg

heb iemand ervaring met deze pillen?

Ja het is weer de tuinen tijd....veel shit weer 50%.
Heb die pillen nog niet gehad van de tuinen wel andere visolie pillen van hun....en daar was ik te vreden over...maar tegenwoordig ga ik voor deze:

verpakking: 2x240 caps....€ 30.00
Omega3 dha:epa

30% Omega 3, vind ik niet erg fantastisch.
Hoe staat het verder met de zuiverheid van dit product? Is het moleculair gedestilleerd of zitten er mogelijk nog resten in van zware metalen en andere onzuiverheden. komen de ingrediënten van een betrouwbare bron of gewoon een goedkope? Ik verwacht het laatste.
Ik zou b.v. eerder voor deze gaan: The Maximum Health Shop
240 softgels voor 42,50, deze bevat per softgel 630 mg omega 3 in de verhouding 2:1 EPA-DHA. Je hoeft van deze dus maar de helft te nemen in vergelijking met die van de tuinen. Daarnaast is deze moleculair gedestilleerd en wordt er gebruik gemaakt van een betrouwbare grondstofproducent. MEG-3
Bestel nog een ander product van minimaal 7,5 Euro en het wordt gratis toegestuurd.
Ik persoonlijk betaal liever wat meer, als ik dan weet dat de kwaliteit beter is.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
die van de tuinen zijn ook softgels.

ingredienten: visolie, capsules omhulsels(gelatine,glycerine),vitamine e ( als d-alfa tocoferolen)

die van de tuinen zijn ook softgels.

ingredienten: visolie, capsules omhulsels(gelatine,glycerine),vitamine e ( als d-alfa tocoferolen)

Dus? Je hebt visolie en je hebt visolie? Dat het een softgels is wil dus niks zeggen. Het gaat om de kwalitet van het product. Minder zuiver is altijd goedkoper.

tot hoelang geld die actie?

en verhouding 180mg 120mg per 1000 mg, zijn standaard visolie tabletten, goed genoeg. Je hebt dan ook nog duurdere met hogere concentraties enzo.

Vandaag bij de Tnhc Omega complex gekocht:
180 pillen
Van het etiket:
Per cap:
650mg Gelatine
456mg visolie 55%Epa/Dha/(33/22)
274mg borage olie 20% GLA
250mg Vlaszaadolie,lignaanrijk
55mg plantaardige vitamine E55 i.E.
=550% ADH

€27,00

hoelang is visolie houdbaar? ik koop er denk gelijk 1000

Visolie caps kun je eventueel ook in de vriezer bewaren .

Terug
Naar boven