MuscleMeat

Omerta

nee k*tspel. zodra je een BTJE een criminal bent wordt je gekilled al had je alle security die er was...

Neej mij niet gezien :) Er was nu wel een deathmath geweest of zoiets, krijg nog wel eens mail van die site. Goede oude tijd... :)

Ik begin er alleen niet meer aan. Heb nog een hoop schoolwerk in te halen nu aan het eind van het jaar door dat spel! :p

Frenkpie zei:
nee k*tspel. zodra je een BTJE een criminal bent wordt je gekilled al had je alle security die er was...

Nu niet meer, want als je nu iemand whacked die lager in in rank dan jij gaat je killing skill omlaag. Dus dat zal nu aanzienlijk minder voorkomen.

Wel lachen, maar dat gaat me weer vééls te veel tijd kosten!! :P

• Topic Starter Topic Starter
aangezien iedereen op 0 begint zal je niet gelijk snel afgeknald worden...en natuurlijk gaat t allemaal om connecties ;)

Ik ga iig weer met de hele zooi een familie opzetten.... hoewel mn tentamens voor gaan ^^

Been there, done that! Heb het redelijk lang meegespeeld samen met de andere DBB'ers, maar met de examens die eraan komen ... mij niet gezien ;)

Rob G zei:
Nu niet meer, want als je nu iemand whacked die lager in in rank dan jij gaat je killing skill omlaag. Dus dat zal nu aanzienlijk minder voorkomen.

dan ga ik het nog niet spelen. het is altijd OF je bent er dik aan verslaafd of je moet er niks van hebben.

Ik heb die laatste mening momenteel en ben echt niet van plan om dat te veranderen omdat het k*tspel veelste veel van je tijd inneemt. Zit ik weer de hele dag op internet te kloten met dat spel terwijl ik moet werken..

en als ik dan werk wil ik tussendoor nóg omerta spelen.. nee dat werkt niet.

IS een goed spel voor als je in de WW zit ofzo.. :D

• Topic Starter Topic Starter
Frenkpie zei:
dan ga ik het nog niet spelen. het is altijd OF je bent er dik aan verslaafd of je moet er niks van hebben.

Ik heb die laatste mening momenteel en ben echt niet van plan om dat te veranderen omdat het k*tspel veelste veel van je tijd inneemt. Zit ik weer de hele dag op internet te kloten met dat spel terwijl ik moet werken..

en als ik dan werk wil ik tussendoor nóg omerta spelen.. nee dat werkt niet.

IS een goed spel voor als je in de WW zit ofzo.. :D
`

Of een luie student :D

ik ben iig flink afgestapt van al dat klikken...de laatste paar maanden zat ik alleen maar te lullen met iedereen :p

Terug
Naar boven