El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Hopla!

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

DBC01 zei:Speel jij de boeman, dan vul ik even mijn 'favorite alltime R&B hits'-lijstje aan.
Er staan tracks bij die nergens op het net meer te krijgen zijn: Ralph Tresvant, Troop, damn, those were the real R&B dayz maar die artiesten ken jij zeker niet![]()

en ja daar heb je een puntDBC01 zei:Ralph Tresvant, Troop, damn, those were the real R&B dayz maar die artiesten ken jij zeker niet![]()

Jill Scott is als ik me niet vergis de dochter van MillieSantoz zei:en ja daar heb je een punt
ik ben meer een liefhebber van wat recenter/ander werk zoals alfonzo hunter, d'angelo, mario winans, jill scott,...
en dat is ook niet abnormaal met mn jonge 19 lentes![]()

Sehn zei:

DBC01 zei:Heb in de trein en bus zitten genieten van een heel stel tracks uit 2002 van die site, wat een heerlijke vruchtbare R&B lente was dat! Top!![]()

Sehn zei:Echt wel.. eind 90'er jaren begin 2000 zijn er lekkere nummers uit gekomen..
Wat voor mij super is aan dit is dat ik de lauryn hill cd ooit bij een ex heb laten liggen.. en nu istie terug![]()