AndroidHealthClinic

OMFG! Enorme index R&B/Hiphop songs

The sound of the Br33zah P3ople!

• Topic Starter Topic Starter
Jippie jeeej summertime Breezahheaven! :banana:

Grijp hier dus de juiste muziek voor in je auto (Levrone, snel zijn hoor!)

oh yeah

edited
de downloadspeed is wel nog vrij goed moet ik er bij zeggen

Laatst bewerkt:
Speel jij de boeman, dan vul ik even mijn 'favorite alltime R&B hits'-lijstje aan.
Er staan tracks bij die nergens op het net meer te krijgen zijn: Ralph Tresvant, Troop, damn, those were the real R&B dayz maar die artiesten ken jij zeker niet :D

Laatst bewerkt:
staat helaas niet veel soeps tussen, t meeste heb k al, de rest is poep :P

Vette onzin, tenzij je rond 1988 geboren bent, dan snap je niet wat er staat.
Wat daar aan files staat is veelal van artiesten die begin jaren '90 golden als dé iconen van de moderne R&B. Als je naar de laatste shit zoekt moet je mijn maandelijkse lijstje hebben :cool:

Voor de mensen die het wel interesseert; het volume van de files is vrij laag, kun je met dit prog prima omhoog brengen:

http://mp3gain.sourceforge.net/

DBC01 zei:
Speel jij de boeman, dan vul ik even mijn 'favorite alltime R&B hits'-lijstje aan.
Er staan tracks bij die nergens op het net meer te krijgen zijn: Ralph Tresvant, Troop, damn, those were the real R&B dayz maar die artiesten ken jij zeker niet :D

ik moet me inderdaad verbeteren, ik moet verder kijken dan mn neus lang is
ik had enkel het begin van de lijst gecheckt, wanneer je dat in rekening brengt had ik wel gelijk maar goed.. veel "chill" r&b zit er tussen
geweldig om laat in de avond even op te zetten en in te dommelen...
en zoals je zei idd veel oude tracks, dingen als stevie wonder / earth wind &fire ..tja die zijn van ver voor mijn tijd :)

DBC01 zei:
Ralph Tresvant, Troop, damn, those were the real R&B dayz maar die artiesten ken jij zeker niet :D
en ja daar heb je een punt
ik ben meer een liefhebber van wat recenter/ander werk zoals alfonzo hunter, d'angelo, mario winans, jill scott,...

en dat is ook niet abnormaal met mn jonge 19 lentes :)

woohoo heb alles binnen.. een volle 2.5 gig aan quality r&b :) thanks again dbc

Santoz zei:
en ja daar heb je een punt
ik ben meer een liefhebber van wat recenter/ander werk zoals alfonzo hunter, d'angelo, mario winans, jill scott,...

en dat is ook niet abnormaal met mn jonge 19 lentes :)
Jill Scott is als ik me niet vergis de dochter van Millie :)

R&B, is dat niet die marokkanen muziek...? :p

wordt die muziek dan door marokkanen gemaakt misschien?
marokkaanse muziek is 'Arabische tsjingel tsjangel', laten we het daarbij houden. :)

vette shit ouwe :D

DBC01 zei:
Heb in de trein en bus zitten genieten van een heel stel tracks uit 2002 van die site, wat een heerlijke vruchtbare R&B lente was dat! Top! :)

Echt wel.. eind 90'er jaren begin 2000 zijn er lekkere nummers uit gekomen..

Wat voor mij super is aan dit is dat ik de lauryn hill cd ooit bij een ex heb laten liggen.. en nu istie terug :o

Laatst bewerkt:
Sehn zei:
Echt wel.. eind 90'er jaren begin 2000 zijn er lekkere nummers uit gekomen..

Wat voor mij super is aan dit is dat ik de lauryn hill cd ooit bij een ex heb laten liggen.. en nu istie terug :o

'Ex-Factor'.....:)

Terug
Naar boven