- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Hoe doe ik dat? Ik heb namelijk drivers nodig ervoor
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is inderdaad het handigste om gewoon de drivers te zoeken die bij je moederbord horen. Een andere mogelijkheid is de driver op te zoeken via de bijbehorende hardware/device id:
start + pause -> device manager -> rechtermuisklik op de ontbrekende driver -> properties -> details tab -> hardware ids selecteren en dat vind je iets in de volgende vorm: PCI\VEN_10EC&DEV_8168&SUBSYS_84321043&REV_06
In het bovenstaande voorbeeld is de combinatie van het vendor id (10EC) en het device id (8168) eigenlijk het enige dat je nodig hebt. Je kan dan via een site als [Link niet meer beschikbaar] opzoeken om welke hardware/driver het gaat en vervolgens de bijbehorende driver zoeken.
En als je zoals Calyptus voorstelt toch al een programma moet downloaden, dan kan je mijns inziens net zo goed een programma als 'driver genius pro' downloaden, welke automatisch de driver(s) zoekt en installeert.
probeer trouwens gewoon al eens de realtek sound drivers te downen, grote kans dat het deze zijn.
is het niet dat soort soundcard installeert hij toch niet.
thanks guys, ik ga het even proberen
---------- Post added 11 February 2012 at 11:53 ----------
Dat "Driver genius pro" heb ik uiteindelijk een serial voor nodig, heb je die?

probeer trouwens gewoon al eens de realtek sound drivers te downen, grote kans dat het deze zijn.
is het niet dat soort soundcard installeert hij toch niet.