AndroidHealthClinic

Once Upon a Time in Mexico

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Jahaaaa het vevolg op 'Desperado' is daar: Once upon a time in Mexico! Hij moet hier in Nederland nog in de bios komen maar hij is natuurlijk al op internet te verkrijgen. Heb hem gisteren gezien en vond het een super toffe film!

Dus als je Desperado leuk vond moet je deze film zekers gaan kijken!

te downloaden via suprnova.org ( bittorrent) in een kvcd formaat dat je kan branden op cd en in de meeste dvd spelers kan afspelen !

nightje zei:
te downloaden via suprnova.org ( bittorrent) in een kvcd formaat dat je kan branden op cd en in de meeste dvd spelers kan afspelen !

is dat de enige manier om em af te spelen?? ik had em gedownload en gebrand als data cd maar de dvd loopt vast dan. Is ie niet op de pc te bekijken dan??

Download gewoon de hele DVD via suprnova, met een DVD-brander heb je dan de hele film met goed beeld en goed geluid. Bestand is wel 4,3 Gb, dus beetje breedband verbinding is wel nodig

Zoeken bij movies en dan de sectie DVD-R.

Zelf trouwens Kill Bill nu aan het downloaden, ook de volledige DVD. Als er meer Kill Bill gaan downloaden via Bittorrent schiet mijn download ook weer wat op :) Voordeel van hoe Bittorrent werkt, hoe meer mensen die sharen des te beter.

ik had em op m'n virtual deamon gezet en dat werkt....

SuperNva is superb :thumb: alleen die skijt popups... maar daar heb je ook weer killers voor nodig..

zucht! ik mis het FXP-board waar ik member was :(

mozilla firebird: snelle browser met ingebouwde popupblokker

en mja 4.3 gb voor een filmpje vind ik iets teveel :(

Terug
Naar boven