AndroidHealthClinic

Once upon a time in the west

is goed cowboy !

Saai. :)

Waar slaat dat op dan? :rolleyes:
Ik vind Western films nou niet echt iets, ik heb het een kans gegunt maar echt waar, het is niet mijn ding. Ik moet wel toegeven dat Once upon a time een echte goeie film is, maar niet mij aanspreekt. Terzijde van de fantastische camera- en acteerwerk. :thumbs:

Waar slaat dat op dan? :rolleyes:
Ik vind Western films nou niet echt iets, ik heb het een kans gegunt maar echt waar, het is niet mijn ding. Ik moet wel toegeven dat Once upon a time een echte goeie film is, maar niet mij aanspreekt. Terzijde van de fantastische camera- en acteerwerk. :thumbs:

ok :D

good, bad and ugly ook geprobeerd ?

of american pie oid, dat zal meer zijn genre zijn.

keiharde klassieker, als je dit niet weet te waarderen zou je eigenlijk geen films moeten kijken.

+1

al moet ik zeggen ik begrijp hem wel. als je alleen maar recente films kijkt en opeens tussendoor ff OUATITW gaat kijken is dat wel andere koek.

maar geef het een kans en je hebt wel veel betere koek :D

+1

al moet ik zeggen ik begrijp hem wel. als je alleen maar recente films kijkt en opeens tussendoor ff OUATITW gaat kijken is dat wel andere koek.

maar geef het een kans en je hebt wel veel betere koek :D

Lol? Ik kijk meer dan zat oude films.
Me top 10 zit zo rond de 1980-1990. ;)
Nieuwe films vind ik om eerlijk te zijn grotendeels k*t. :D
Beste recente film die ik heb gezien zal wel Blood Diamond zijn. (2006)

• Topic Starter Topic Starter
Ja je moet er van houden!

Toch voor de gene die het nog niet gezien heeft; Het einde is schitterend...

wanneer en op welke zender ?

• Topic Starter Topic Starter
Om 23.30 @ Ned3

Jaaaaa! Het begint!!

is dat die met charles bronson zeker waar hij regelmatig op zijn mondharmonica zit te spelen? prachtige film dan

Is idd een erg mooie en zalige film

Terug
Naar boven