XXL Nutrition

onder medisch toezicht?

zip

Cool Novice
Waardering
0
Is het mogelijk om te kuren onder medisch toezicht?
zoja waar moet je heen of welke weg moet ik op..
Want ik ken echt niemand die kuurt in mijn buurt of fitness..
Zeg niet dat ik het al wil doen maar moest dit mogelijk zijn zou ik rapper de stap durven zetten..

Interessant

Ik zou gewoon effe naar een dokter of sport-arts gaan man..

Bloed laten controleren, kuurtje doen en geregeld gewoon je bloed laten controleren. Dat is wat je bedoeld onder medisch toezicht toch?

je kan zelf ook wekelijks ofzo bij de dokter laten injecteren...

Bloed laten controleren bij de dokter. Zal geen problemen opleveren

Werkt zon dokter daar aan mee ja?
Mag ik bloed laten controleren?
Waarom?
Ik wil gaan kuren
Ok dan
???

• Topic Starter Topic Starter
je kan zelf ook wekelijks ofzo bij de dokter laten injecteren...

Zal je dan toch een pak geld kosten ook? zou hij dat willen doen?
nuja na paar keer gezien te hebben weetje al waar je moet prikken neem ik aan dus dit is niet echt het probleem.. maar wat ik bedoel ik dat de dokter het eens bekijkt bevoorbeeld als ik zeg ik wil dianabol pakken fzo dat hij je dan zegt hoeveel je moet nemen enzo en of het kwaad kan voor je enzovoort zodat je toch beetje gerustgesteld bent hé ;)

Nemen dokters dat risico? Ik bedoel een dokter die bij jou een overdosis medicijn als het ware geeft... Wat als er iets fout gaat? Dan is ie straks zijn baan kwijt...

250mg op 500mg test per week is geen ramp hoor en perfect als eerste kuur, en wat er bij de dokter gebeurd blijft toch meestal onder hem en u...
maar natuurlijk kun je het er gewoon zelf in rammen ook... vooral als je met korte esters bezig bent.

Goh, woon ook in belgie, heb me al rotgezocht.... meesten doen er niet aan mee :)

Enkele jaren geleden had ik er eentje gevonden, maar is ondertussen met pensioen.... Zelf zetten, pff, ik weet het niet, ben er wat bang voor. Ik laat het liever zetten!

dokters zijn net happig op gebruik van AS, willen er meestal niets van weten, laat staan dat ze je willen injecteren. In dat geval zou ik me afvragen of ik met een malifide arts te maken heb, haha!

Laat je bloedwaardes meten op zoveel mogelijk en kijk of alles in orde is. Als iets niet in orde is hier eerst iets aan doen en dit reguleert alvorens aan een kuur te beginnen.

Terug
Naar boven