MuscleMeat

Onderbroken kuur: stoppen, verdergaan of hoe nakuren?!

JoinMe

Novice
Waardering
0
Het plan was 6 weken winstrol @ 50mg/dag, gevolgd door 2 weken nolva @ 20mg/dag.
Omwille van omstandigheden (voornamelijk wegens inname medicatie) echter na 1 week gestopt, inmiddels zijn we een week verder. Ik twijfel om terug te starten... vandaar dat ik nog niet wou nakuren.

Ik maak me echter meer zorgen over het nakuren, al hoor ik veel tegenstrijdige info.
Mijn concrete vraag: als ik nu geen winstrol meer neem, start mijn lichaam dan terug op zoals het hoort?
Of zou ik toch beter 2 weken nolva nemen? Of is dit niet meer aangewezen omdat er ondertussen al een week voorbij is?

Ik wil graag veilig stoppen en men lichaam op de correcte manier terug laten opstarten. 1 week of 6 weken kuren, plat = plat, right?!
Terug winstrol nemen gedurende bv een week om dan de volgende dag te starten met nakuur is ook een optie?
Weet niet goed wat te doen, ik ben benieuwd naar jullie advies!

Thanks in advance.

Na 1 weekje winstrol hoef je niet na te kuren. En nu helemaal niet meer nu je 1 week verder bent.

Meningen verschillen nogal over het nakuren na een winstrol only kuur.
Heb zelf na mijn eerste kuur, winstrol only, niet eens nagekuurd, en ik ben echt niet de enige.

Laat staan na 1 weekje.

Plat = niet plat.
Zit wel een verschil in tussen weken kuren en een weekje, of een dag. Dat gaat geleidelijk.
Ik zou me er totaal niet druk over maken.
Als winstrol al onderdrukkend is voor je lichaamseigen stoffen waar de meningen al over verschillen, dan is 1 weekje echt niks.

• Topic Starter Topic Starter
@ supersized: omdat ik na 5 jaar natuurlijk trainen toch ook 'ooit' eens een kuurtje wou proberen...
Achteraf gezien voel ik er toch meer voor om gewoon op natuurlijke wijze te blijven trainen en mijn trainings- en voedingsschemacontinue te optimaliseren :)

@ Dumbbell & Chiquito: thanks voor de feedback! Iemand een idee wanneer mijn lichaam op deze manier (zonder nakuur) terug "opstart" / hormonale waarden terug normaal zijn? 't Zit misschien tussen m'n oren maar ik merk toch dat men libido momenteel lager is...

Terug
Naar boven