MuscleMeat

Onderhoudskuur

pampam

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik hoorde laatst een gozer die vertelde dat hij tussen z'n kuren door soms test enant gebruikte als een soort van "onderhoudskuur" en dit om niet teveel gewicht te verliezen, maar dan met een niet al te hoge dosis. Mij lijkt dit niet echt al te gezond, maar ik wil graag anderen hun mening hierover horen

IS niet gezond.....

ik ken veel personen die tussen 2 kuren steeds 200 mg deca blijven zetten

Ik heb het zelf met primobolan gedaan elke week 1 shot en dat 2 maanden lang, hewb er verder weinig van gemerkt maar ben verder ook niks achteruitgegaan.

Kweet niet of dit nou weer zal doen er hangt natuurlijk ook een prijkaartje aan!

• Topic Starter Topic Starter
ja maar is dit ook goed? Kijk dat het slecht is snap ik maar hoe slecht is slecht :)

TUURLIJK is het slecht als jij al een kuur van 8-12 weken erop hebt zitten en jij gaat elke week nog even door met injecteren kun je zelf wel nagaan of dit bevordelijk is voor je lichaam zowel je organen!

Denk het niet!

Bridgen tussen 2 zware kuren dmv lage hoeveelheden AAS is zeker voor ons, de recreatieve gebruikers, NIET aan te raden.

Hoe wil je in godsnaam je eigen hormoonproductie weer goed krijgen als je die continu blijft onderdrukken?

dit word volgens mij meer door mensen gedaan die zelf al geen test producktie meer hebben die dit duz moeten doen om "normaal" te blijven funtioneren.

Tja, een beetje rigoreuze oplossing dan lijkt mij. Door blijven gebruiken omdat alles helemaal plat ligt. :)

Misschien is het beter dan als je al zover bent gekomen (geen eigen productie) om toch maar ff te kappen met het eea en onder doktersbegeleiding proberen je HPTA weer in orde te krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik wist zelf wel voor 98% dat het eerg slecht zou moeten zijn, maar dat is nu wel ongeveer 100% geworden, bedankt voor jullie mening

MrJ zei:
Tja, een beetje rigoreuze oplossing dan lijkt mij. Door blijven gebruiken omdat alles helemaal plat ligt. :)

Misschien is het beter dan als je al zover bent gekomen (geen eigen productie) om toch maar ff te kappen met het eea en onder doktersbegeleiding proberen je HPTA weer in orde te krijgen.

dokters kunnen er ook weinig aan doen. enigste wat ze doen is je een vervangt middel geven duz test volgens mij schrijven de dokters sustanon voor? ken een paar mensen die dat krijgen van de dok. zelfde als je schildklier niet meer werkt krijg je ook van de dok levenslang t3 zodat je lichaam tenminste nog wel normaal kan functioneren. duz herstellen? neej alleen zorgen dat je een beetje fatsoenlijk kan doorleven.

IGF-1 LR3 (4 weken) is naar mijn mening wel een goede oplossing om te gebruiken na een AAS kuur. Hierdoor behoud je beter je gains wordt je harder en voller. En het beinvloed de HPTA niet.

Is natuurlijk wel iets anders dan AAS.

hardgainers zei:
IGF-1 LR3 (4 weken) is naar mijn mening wel een goede oplossing om te gebruiken na een AAS kuur. Hierdoor behoud je beter je gains wordt je harder en voller. En het beinvloed de HPTA niet.

Is natuurlijk wel iets anders dan AAS.

dat is zeker een goed id als je alle reacties op ar leest!

op amerikaanse boarden lees je dit wel vaker, onderhoudsdosis van 250mg test e. per week.

Xtreme_BODY zei:
dokters kunnen er ook weinig aan doen. enigste wat ze doen is je een vervangt middel geven duz test volgens mij schrijven de dokters sustanon voor? ken een paar mensen die dat krijgen van de dok. zelfde als je schildklier niet meer werkt krijg je ook van de dok levenslang t3 zodat je lichaam tenminste nog wel normaal kan functioneren. duz herstellen? neej alleen zorgen dat je een beetje fatsoenlijk kan doorleven.

Een ex-wedstrijd bber die bij mij traint had het ook.

Die heeft er toen 9 maanden over gedaan om alles weer ok te krijgen. Dit dmv de gangbare nakuur medicijnen (nolva/chlomid/HCG) alsmede wat andere voorgeschreven medicijnen.

Maar doorkuren lijkt me niet echt een optie dan. Tenzij je in de race bent voor de Mr. O. :)

remarxxx zei:
op amerikaanse boarden lees je dit wel vaker, onderhoudsdosis van 250mg test e. per week.

Zo zorg je ervoor dat je echt niet zonder kunt...je lichaam zal op die manier nooit herstellen.
Denk dat je best maar kuurt om de 6 maanden, wat ga je doen als je een monster bent met een kapot lichaam???
Gezond zijn is nog altijd belangrijker...kan het weten want heb 2 weken in bed gelegen na kuurtje deca (veel te vroeg doe dat dus nooit meer en deca only kuren is een ramp!!!)
Nu 4 maand later kan ik er terug invliegen...en neem maar aan naturel.

Hoezo moest je twee weken in bed liggen dan ?
Had je zoveel gebruikt dan ?
Heb er weinig verstand van maar deca is toch 1 van de lichtere middelen ?

wimmeke26 zei:
Zo zorg je ervoor dat je echt niet zonder kunt...je lichaam zal op die manier nooit herstellen.
Denk dat je best maar kuurt om de 6 maanden, wat ga je doen als je een monster bent met een kapot lichaam???
Gezond zijn is nog altijd belangrijker...kan het weten want heb 2 weken in bed gelegen na kuurtje deca (veel te vroeg doe dat dus nooit meer en deca only kuren is een ramp!!!)
Nu 4 maand later kan ik er terug invliegen...en neem maar aan naturel.

2 wkn in bed van deca? was je niet gewoon ziek? of laag libido?

remarxxx zei:
2 wkn in bed van deca? was je niet gewoon ziek? of laag libido?

Was mijn eerste kuur,en ja, ik dacht ook dat deca een mild product was maar had niet genoeg info verworven en heb veel te vroeg gekuurd.
Deca legt je eigen test. volledig plat...moet je normaal met test. pakken maar bij mij was het deca only kuur. Ben bijna niks bijgekomen (400mg/week) deels door mijn voeding en tegen week 8 begon ik mij beroerd te voelen...was zelfs nog bezig met kuur..ben gewoon moeten stoppen en hebb me dan toch 2 weken slecht gevoeld (leeg, futloos,onrustig,enz...)zag het eventjes niet meer zitten. Zal wel verschillen van persoon tot persoon.Gelukkig is het gebeterd door clomid te pakken...ben daarna wel gestopt voor 4 maand was alle motivatie en kracht kwijt.
Als ik nog eens kuur is het met primo/winstrol of boldenone, dat is niet zo belastend.

Terug
Naar boven