Fitness Seller

ondertiteling avi toevoegen

$Money$

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Zoals de titel het zegt, ik heb dus een xbox 360 en een externe harde schijf vol met films in .avi formaat, nu staat bij elke film de nederlandse ondertiteling erbij zodat als je ze wilt afspelen met je pc, je gewoon vlc media player moet openen en je ondertiteling komt er automatisch bij..
Nu is het probleem dat men xbox dit natuurlijk niet doet, gevolg: 100films zonder ondertiteling (voor mij geen probleem maar voor men vriendin nou wel:D

Is er een mogelijkheid om de ondertiteling op de avi te branden en toch nog .avi formaat hebben zodat ik ze met ondertiteling kan afspelen op xbox??

Ik heb geen verstand van de xbox360 met betrekking tot films. Maar op de PC kan je dit altijd doen om de ondertitel te laten werken.

Film naam van de Avi file: prisonbreak.avi
Subtitle naam, dat is een srt bestand volgens mij: prisonbreak.srt

Dan die 2 bestanden. AVI + SRT in 1 map zetten
Film afspelen met media player, en dan vaak pakt hij hem, soms heb je codecs nodig

Misschien dat dit ook werkt voor op de Xbox aangezien het van Microsoft afkomstig is?

• Topic Starter Topic Starter
njah kzout niet weten:D kga straks maar is ff proberen:D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb geen verstand van de xbox360 met betrekking tot films. Maar op de PC kan je dit altijd doen om de ondertitel te laten werken.

Film naam van de Avi file: prisonbreak.avi
Subtitle naam, dat is een srt bestand volgens mij: prisonbreak.srt

Dan die 2 bestanden. AVI + SRT in 1 map zetten
Film afspelen met media player, en dan vaak pakt hij hem, soms heb je codecs nodig

Misschien dat dit ook werkt voor op de Xbox aangezien het van Microsoft afkomstig is?

nope, werkt niet:(

Neen, volgens mij kan de xbox360 geen srt-bestanden lezen.
Je zal de ondertitels er moeten inbranden.
Ik heb vroeger nog een programmatje gehad om dit veel sneller en eenvoudiger te doen dan hetgene mammoth voorstelde.
Ik weet wel dat het geluid toen gedesynchroniseerd geraakte...
Ik zal de link nog posten want ik vind het momenteel niet.
Greetz!

Edit: hebbes, Divxstation - Burning text subtitles into a movie
Ik denk dat het dit is wat je nodig hebt.

op men oude Xbox(modded) heb ik XBox Media Center staan en daarmee kan je ALLE videofiles vlekkeloos afspelen met ondertitels
jammer genoeg, ben ik voor de nieuwe 360 nog geen XBMC tegengekomen

zoals hierboven gezegd
Virtualdub will do the trick

Terug
Naar boven