Fitness Seller

Ondertiteling in een film plakken

wwe

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Ik heb een MPEG4 bestand en een Subtitle file.
Ik wil die ondertitleling in de film zetten en er dus 1 bestand van maken. Weet iemand een programma waarmee dat kan?

Quote forum.ondertitel.com:

Dit is heel simpel, als je een goede kwaliteit over wil houden na conversie doe het volgende:
1. Download:ConvertXtoDVD
2. Instaleer deze progie, als deze klaar is met installeren start de progie op.
3. Zorg dat je Film + ondertiteling zich in hetzelfde map bevinden met exact hetzelfde naam: bv.Film=Happy.Feet.DVDRip.XviD-aXXo - Ondertiteling=Happy.Feet.DVDRip.XviD-aXXo.srt
4.Start ConvertXtoDVD en ga naar: Bestand/toevoegen video bestand en zoek je film op.
5.klik hierna op de plus teken + dat bij de naam voor je film staat om de menu open te krijgen.
6.Als de menu open is klik met je rechtermuis op Ondertitelingskanaal/ ondertiteling toevoegen en klaar is kees.
7.Klik nu rechts onder op converteren/convert om de omzetting naar dvd te beginnen en wacht rustig even af en vergeet geen lege DVD te plaatsen.

// edit, hier staat ook hoe het gewoon in NERO kan:

http://computertotaal.nl/article/7161/ondertitels-toevoegen-aan-divx-films.html

Quote forum.ondertitel.com:

Dit is heel simpel, als je een goede kwaliteit over wil houden na conversie doe het volgende:
1. Download:ConvertXtoDVD
2. Instaleer deze progie, als deze klaar is met installeren start de progie op.
3. Zorg dat je Film + ondertiteling zich in hetzelfde map bevinden met exact hetzelfde naam: bv.Film=Happy.Feet.DVDRip.XviD-aXXo - Ondertiteling=Happy.Feet.DVDRip.XviD-aXXo.srt
4.Start ConvertXtoDVD en ga naar: Bestand/toevoegen video bestand en zoek je film op.
5.klik hierna op de plus teken + dat bij de naam voor je film staat om de menu open te krijgen.
6.Als de menu open is klik met je rechtermuis op Ondertitelingskanaal/ ondertiteling toevoegen en klaar is kees.
7.Klik nu rechts onder op converteren/convert om de omzetting naar dvd te beginnen en wacht rustig even af en vergeet geen lege DVD te plaatsen.

Zo doe ik het ook altijd :)

Terug
Naar boven