MuscleMeat

Ondertiteling onder een film zetten.

Anoniem

Huge Freak
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
1.075
Lengte
1m90
Ik heb namelijk een spaanse DVD waar ik Nederlandse ondertiteling onder wil zetten. Weet iemand of dat mogelijk is?

je kunt hem natuurlijk ook rippen op pc en dan op de ouderwetse manier de ondertitels de onderhangen met bsplayer

• Topic Starter Topic Starter
^ heb je daar nog wat meer info over? Ik heb hem namelijk gedownload van het internet en heb hem als divx op mijn pc staan.

Je hoeft gewoon de juiste ondertiteling te zoeken op pakweg www.ondertitel.com dan BS Player downloaden. Als het een bekende populaire film is dan zou je de ondertitels makkelijk moeten vinden.

Je hoeft gewoon de juiste ondertiteling te zoeken op pakweg Ondertitels | Ondertitel.com | Nederlandse Ondertitels Downloaden Uploaden voor Video / Film / Divx / DVD | 10495 Ondertitels dan BS Player downloaden. Als het een bekende populaire film is dan zou je de ondertitels makkelijk moeten vinden.

ff uitbreiden:
op Bsplayer staat een functie laad ondertitel, dan klik je gewoon het srt bestand aan en hop, gefixt.
De problemen komen eraan als blijkt dat de ondertitels niet gelijk lopen met de film.
Als je hem toch gedownload hebt kun je beter opnieuw een engelse versie downloaden

Op Ondertitels | Ondertitel.com | Nederlandse Ondertitels Downloaden Uploaden voor Video / Film / Divx / DVD | 10495 Ondertitels is trouwens pakweg 90% van de ondertitels gemaakt door een stelletje analfabeten die geen kennis hebben van zowel de Nederlandse als de Engelse taal... Voor goede subs moet je zijn op Ondertitels - Download hier Nederlandse Ondertitels - NLondertitels.com

Als je op zoek gaat naar subs voor de film, moet je wel kijken welke versie van de film je hebt en of de bijbehorende subs (van die versie) zijn geupload.

Terug
Naar boven