Fitness Seller

Ondertitels 2BE HD en Vier HD moeilijk leesbaar (srs)

Ano_1989_86

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
66
Lengte
1m73
Vinden jullie ook dat de ondertitels op deze HD-zenders moeilijk leesbaar zijn? Te klein, te ver onderaan het scherm en het wit is te fel, wat niet aangenaam is als je 's avonds in het donker tv zit te kijken.

Ik heb een kast van een HD-tv, maar helaas blijf ik om deze reden toch naar de niet-HD-zenders kijken. :(

Subtitles for real :gay: .

• Topic Starter Topic Starter
Geef toe dat je ze moeilijk niet kunt lezen. Het is gewoon een gewoonte waar je niet snel vanaf komt.
Ik vind het bijvoorbeeld héél vervelend als ze Nederlandstalige programma's ondertitelen. Zelfs dan nog zit ik de hele tijd ondertitels te lezen... :(

Tijd voor een bril?

die codes die je moet ingeven om op brazzers in te loggen, dié zijn pas onleesbaar !
volledig random

Gewoon geen tv zenders meer kijken, alle programma's die je wilt zien in HD downloaden. Kan je ook de reclame skippen en meerdere afleveringen na elkaar zien.

Gewoon geen tv zenders meer kijken, alle programma's die je wilt zien in HD downloaden. Kan je ook de reclame skippen en meerdere afleveringen na elkaar zien.

Dit dus :D Kijk al jaren geen TV meer

tenzij het voetbal is met een EK / WK

Geef toe dat je ze moeilijk niet kunt lezen. Het is gewoon een gewoonte waar je niet snel vanaf komt.
Ik vind het bijvoorbeeld héél vervelend als ze Nederlandstalige programma's ondertitelen. Zelfs dan nog zit ik de hele tijd ondertitels te lezen... :(

Heb nergens last van, misschien de TV eens goed afstellen.

Terug
Naar boven