Fitness Seller

Onderzoek naar Spirulina supplementie

Sankara88

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Beste forumleden!

Ik doe een onderzoek naar de 'superfood' spirulina supplementie. Er wordt geclaimd namelijk dat spirulina supplementie goed zou zijn voor sporters. Het zou je uithoudingsvermogen verbeteren en spierverzuring tegen gaan (door het tegengaan van oxidatieve stress).

Er is jammer genoeg niet veel literatuur hierover te vinden. Vandaar dat ik een enquête heb gemaakt om te kijken naar (onder andere) jullie ervaringen met de supplementie!

Heb je spirulina supplementie ingenomen? Help mij dan door de enquête in te vullen.

link: http://goo.gl/rfd2Dz

Hebben jullie interesse in de resultaten van het onderzoek? Laat het mij in dit topic weten! Dan zal ik ze hier onder andere publiceren.

Alvast bedankt!

Beste forumleden!

Ik doe een onderzoek naar de 'superfood' spirulina supplementie. Er wordt geclaimd namelijk dat spirulina supplementie goed zou zijn voor sporters. Het zou je uithoudingsvermogen verbeteren en spierverzuring tegen gaan (door het tegengaan van oxidatieve stress).

Er is jammer genoeg niet veel literatuur hierover te vinden. Vandaar dat ik een enquête heb gemaakt om te kijken naar (onder andere) jullie ervaringen met de supplementie!

Heb je spirulina supplementie ingenomen? Help mij dan door de enquête in te vullen.

link: http://goo.gl/rfd2Dz

Hebben jullie interesse in de resultaten van het onderzoek? Laat het mij in dit topic weten! Dan zal ik ze hier onder andere publiceren.

Alvast bedankt!

Er is zat wetenschappelijk literatuur over spirulina te vinden, ook icm inspanning.

• Topic Starter Topic Starter
Ja dank jullie wel. Ik heb vooral gekeken bij Pubmed, Springerlink etc. Daar vond ik maar een stuk of 5 artikelen. Ik zal de links van jullie bekijken en relevante artikelen toevoegen aan mijn onderzoek. Bedankt!

Als je spirulina heb ingenomen, zou je alsnog de enquete kunnen invullen? Ik heb namelijk alsnog deelnemers nodig!

EDIT: Ik heb de links snel bekeken, maar de meeste (relevante) artikelen heb ik al! Ik zal als ik van werk kom wel een lijst maken met de artikelen. Wel bedankt voor jullie input!

EDIT 2: Hier nog de links:

Ergogenic and antioxidant effects of spirulina supplementation in humans.[/FONT]

Preventive effects of Spirulina platensis on skeletal muscle damage under exercise -induced oxidative stress.[/FONT]

Spirulina does not decrease muscle damage nor oxdidative stress in cycling athletes with adequate nutritional status.[/FONT]

Exercise and spirulina[/FONT] control non-alcoholic hepatic steatosis and lipid profile in diabetic Wistar rats

Efficacy of Spirulina Supplementation on Isometric Strength and Isometric Endurance of Quadriceps in Trained and Untrained Individuals a comparative study[/FONT]

• Topic Starter Topic Starter
Zouden jullie, als je spirulina supplementie hebt ingenomen, de enquete nog kunnen invullen?
:http://goo.gl/rfd2Dz

Ik heb nog maar enkele respondenten nodig voordat ik de resultaten kan analyseren. Alvast bedankt!

Terug
Naar boven