MuscleMeat

Onderzoek supplementen

sjakodemus

Novice
Waardering
0
Hello bodybuilders,

Mijn naam is Sjaak van der Veen, ik studeer commerciële economie en ben op het moment bezig met een project over het gebruik van voedingsupplementen.

Ik vraag me af of jullie mij zouden willen helpen met dit onderzoek, door onderstaande enquete in te vullen, het kost ongeveer 3 minuten en het zou mij ontzettend helpen.

Alvast bedankt!

http://www.thesistools.com/web/?id=293913 [/FONT]

Ik wil u ontzettend bedanken voor het invullen van deze enquête, dit heeft mij erg geholpen in mijn onderzoek naar de supplementenmarkt. Hierdoor ben ik in staat om mijn onderzoek door te zetten en kom ik weer een stap dichter bij mijn diploma waar ik zo naar verlang.

met vriendelijke groet,

Sjaak van der Veen

Done. ;)

ingevuld :)

Vanuit mijn eigen oogpunt als consument (voordat ik bij B&F werkte) ook ingevuld, graag gedaan :)

Ralf

ook ingevuld ;) succes !

Leuke enquete! Ik doe zelf ook CE en ik moest ook marktonderzoek doen. Succes ermee!

Ik heb hem ingevuld + mijn emailadres voor het verslag :)

Ik wil u ontzettend bedanken voor het invullen van deze enquête, dit heeft mij erg geholpen in mijn onderzoek naar de supplementenmarkt. Hierdoor ben ik in staat om mijn onderzoek door te zetten en kom ik weer een stap dichter bij mijn diploma waar ik zo naar verlang.

met vriendelijke groet,

Sjaak van der Veen

Succes met je studie !

Ingevuld al had ik wel persoonlijk wat vragen anders opgebouwd.

Bijvoorbeeld de vraag: Via welke site heeft u, uw supplementen gekocht?
Dit kunnen er meerdere zijn maar je kunt er maar 1 selecteren.

en de vraag:Hoe vaak heeft u supplementen gekocht in het afgelopen half jaar?
Dit is volgens mij niet echt relevant omdat ik 1x voor 500 euro kan bestellen maar ook 10x voor 50 euro. De vraag kan dan beter zijn hoeveel producten of in welke prijsrange.

En bij: Wat vindt u het belangrijkst tijdens de koop?
Misschien hier meerkeuze van maken want ik vind bijvoorbeeld de prijs belangrijk maar ook het wetenschappelijk bewijs dat het werkt.

ingevuld

• Topic Starter Topic Starter
Hartstikke bedankt mensen!

Terug
Naar boven