Fitness Seller

Onderzoek

Niclynski

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Dag iedereen,

Naar aanleiding van mijn thesis aan de K.U.Leuven, doe ik een onderzoek naar algemene fitnessfactoren.
Jullie zouden een bijdrage kunnen leveren bij wetenschappelijk onderzoek door een online vragenlijst in te vullen. Daarbij maak je nog eens kans om filmtickets te winnen!
Heb je de Belgische nationaliteit en ben je ouder dan 16 jaar, neem dan zeker deel.

U kan deelnemen door op deze link te klikken:

http://websurvey.kuleuven.be/index.php/8776/lang-nl

Hartelijk dank alvast!

En daarom maak je hier een account aan?
Srs... good luck

Wel een betere enquete dan de andere rommel die je hier soms ziet langskomen op 't forum :p Niet zo bevooroordeeld gelukkig :rolleyes:

Alleen de vraag 'heb je in het afgelopen jaar nog dorstlessers gebruikt?' Nee joh, drinken doe ik niet aan mee.. :D

• Topic Starter Topic Starter
Wel een betere enquete dan de andere rommel die je hier soms ziet langskomen op 't forum :p Niet zo bevooroordeeld gelukkig :rolleyes:

Alleen de vraag 'heb je in het afgelopen jaar nog dorstlessers gebruikt?' Nee joh, drinken doe ik niet aan mee.. :D
@Fabrice:Haha ja die vraag moest ik er wel bijzetten voor de vrouwen of mannen die geen supplementen gebruiken voor, tijdens of na training, maar die toch sportdranken enz. consumeren. Bedankt trouwens voor het invullen van de vragenlijst ;)

@Nickvh: ja inderdaad daar maak ik een account voor aan. Alle hulp is welkom om bij dit onderzoek. Eindelijk krijg ik de kans om mijn passie, bodybuilden en alles daaromtrent, en mijn studies te combineren dus die kans grijp ik met beide handen!

@Nickvh: ja inderdaad daar maak ik een account voor aan. Alle hulp is welkom om bij dit onderzoek. Eindelijk krijg ik de kans om mijn passie, bodybuilden en alles daaromtrent, en mijn studies te combineren dus die kans grijp ik met beide handen!

Het is je passie, maar je "begint" er nu pas mee? Waarbij ik doel op een account hier te openen en je in te lezen

Het is je passie, maar je "begint" er nu pas mee? Waarbij ik doel op een account hier te openen en je in te lezen
ingelezen ben ik al 3 jaar... Dus onnodig om zulke commentaren te geven vermits ik al drie jaar actief train. van 68kg naar 89 kg op natuurlijke basis, trainen, voeding en supplementen zegt genoeg denk ik.

Interessante enquête, succes met je onderzoek.

Done. Maar blijkbaar maakt het niet uit welke nationaliteit je hebt, iedereen kan het gewoon invullen.

idd vanuit NL ook in te vullen, dus gedaan.

tipje nog:
vraag 9 "met over jouw"

Bedankt om het in te vullen! Op zich maakt het niet uit of je van Nederland of België bent, voor mij was het een keuze om enkel Belgische fitnesscentra te contacteren. Dus elk individu van NL mag zeker ook deelnemen, graag zelfs!

Ik weet niet of het ondertussen te laat is ma heb hem iig ingevuld :) Welke studie doe je?

ga ik zometeen invullen, wat voor opeiding volg je?

Terug
Naar boven