AndroidHealthClinic

Oneindig RS downloads?

apfelstrudel

Superior Athlete
Waardering
61.702
Oneindig RapidShare downloads?

[Link niet meer beschikbaar]

Deze site is als een proxy server aangezien het je verschillende Ip's geeft, waardoor je dus oneindig kan downloaden op RapidShare.

Ik ga nu zelf ff uitproberen of het werkt ;)

En anders is er nog deze site:
http://www.spysurfing.com

*edit*
Spy surfing.com doet het wel bij mij en de ander geeft me een javascript error als ik bij het download gedeelte kom op Rapid Share.

[Link niet meer beschikbaar]

Deze site is als een proxy server aangezien het je verschillende Ip's geeft, waardoor je dus oneindig kan downloaden op RapidShare.

Ik ga nu zelf ff uitproberen of het werkt ;)
proxys zijn meestal extreem traag, gaat niet werken denk ik

• Topic Starter Topic Starter
Het is beter dan een paar uur wachten.
Of je moet gekraakte accounts regelen.

of je koopt een account gewoon? wat is nu 55€ op een jaar tijd + je krijgt dan ook 12000 rapid points wat neerkomt op 1 maand gratis erbij

Het is beter dan een paar uur wachten.
Of je moet gekraakte accounts regelen.

ik moet tegenwoordig maar 15 minuten wachten. Dat valt toch mee?

of je koopt een account gewoon? wat is nu 55€ op een jaar tijd + je krijgt dan ook 12000 rapid points wat neerkomt op 1 maand gratis erbij

ik heb wel gehoord dat als je illegale content download en ze het zien da ze jouw account verwijderen en dus bye bye die 55€.

ik moet tegenwoordig maar 15 minuten wachten. Dat valt toch mee?

ik heb wel gehoord dat als je illegale content download en ze het zien da ze jouw account verwijderen en dus bye bye die 55€.

ze verwijderen enkel je account als je constant illegale content upload, niet downloaden. en zolang je je account gegevens niet deeld, kan je zoveel illegaals downloaden als je wilt

55€, dat is 1 nieuw pc game, of 3 nieuwe dvd's... en nu alles wat je wil zo eenvoudig als maar kan

ik heb gehoord download....

Nee ben al een jaar lang via rapidshare films/games noem maar op; binnen aan het snoepen en doet het nog altijd.

Terug
Naar boven