XXL Nutrition

Onervaren toekomstige streroidegebruiker

Nand

Novice
Waardering
0
??? Hallo, ???

ik train nu reeds 3 jaar met verschillende onderbrekingen. De laatste 8 maanden heb ik onafgebroken getraint. Mijn trainings- en voedingsschema is goed in orde. Heb reeds veel gelezen over steroide, de voor- en nadelen. Ik heb besloten om eens een kuurtje te beginnen, maar dan met een grondige voorbereiding van kennis. kan er mij iemand vertellen wat een goede kuur (niet te zwaar) is om mee te beginne en redelijk wat massa aan te zetten. Eventueel in combinatie met vetverlies, als dat kan.

Alvast bedankt !!!! :p

Je zit in het verkeerde forum, ik transfer je even!

Zo, dit is beter, in het stero-forum! :D

Ik denk dat je met verschillende dilemma's komt te zitten.

Klassieke: wel of geen testosteron in mijn eerste kuur?
Ik zeg: De basis van kuren= werken met testosteron-gerelateerde producten.
Dus ja.
Hier verschilt men van mening over.
Dan de hoeveelheden: 250mg per week gedurende 8 weken, niet verkeerd.

Dan de stackpartner (in geval je een stack (=2 of meerdere soorten) wilt doen.
Deca is bijvoorbeeld erg mild qua bijwerking maar geeft een donders-lange naklap op je axis. 200mg per week voor 8 weken is genoeg.
Boldenon zou een alternatief zijn maar is een nogal heftige testosteron-variant.

Kortom ga ons eerst eens vertellen wat precies je wensen en grenzen zijn.

Groet,

DBC01

Laatst bewerkt:
Ok
Ik zal je zeggen wat je het beste kan doen.
Gebruik eerst maar eens tabletten en nog geen spuit. Tabletten zijn zo weer uit je lichaam als je stopt. Spuiten blijven langer zitten. Als je een vreemde reactie krijgt dan kan je nog altijd stoppen met de tabletten.
Vergeet dus nog even namen als: Sustanon, Testosteron propionate, Winstrol depot of Deca-durabolin.
Nu is de vraag: welke tabletten? Wat je in ieder geval nooit moet gebruiken als beginneling is: Oxymetholone aka Anadrol. Deze tabletten zijn taboe voor jou. waarom? leg ik je wel een keer uit.
Je kunt nu 2 soorten tegelijk slikken (stacken) of 1 soort. Ik zou kiezen voor het laatste.
Neem eerst maar eens een kuurtje Stanazonol aka Stromba of Winstrol als je heel voorzichtig wil zijn. Dit is het zwakste steroid.
Als je meteen snelle resultaten wil zien, kies dan voor Nerobol. Nerobol heet ook wel Dianabol, Methadienone, Naposim, Anabol enz. (zowat de meeste bijnamen)
Ik adviseer om eerst een maand of zo weinig in te nemen om te kijken wat je lichaam aankan.
Ik adviseer je zelf Dianabol als je goede resulaten wil. Stromba is meer voor mietjes wordt ook wel eens gezegd. Ach...kijk maar wat je wil.

??? Kan iemand iets met bovenstaande post?

Twee soorten orale steroiden slikken....je moet gek zijn.

En dan dit: :roflol: Dbol zou zwakker voor je lever zijn dan Oxy...:D

Oxy moet je niet als beginneling gebruiken...
2 soorten pillen kan heel goed. Neem nou de dianabol met stanazolol.
je mag dan wel een supermoderator zijn. maar mijn moet je niet dissen bro.

DBC01 zei:
Twee soorten orale steroiden slikken....je moet gek zijn.

En dan dit: :roflol: Dbol zou zwakker voor je lever zijn dan Oxy...:D

Idd....dianabol in dezelfde doseringen als oxy is veel zwaarder voor je lever.
50mg dbol wordt je lever ook niet vrolijk van.

Maar een licht kuurtje dboll zou hier wel op zn plaats zijn, kunt later altijd verder kijken naar injects als je geen vreemde reacties krijgt.

Nounou, deze thread gaat weer uitdraaien op pillen vs. spuiten. Onthou mij woorden!

Start your engines gentlemen...

Neem toch gewoon niets, als je niet professioneel BB doet dan heb je al diene bucht gewoonweg niet nodig... Tis gewoonweg vals spelen en breekt heel de sport naar de botten...
Natural, that's the way to go!! Zeg dat ik het u gezegd heb

:roflol:

duidelijk Nand...?

3 jaar en nu 8 maanden onafgebroken ??? Is toch niet nodig dan om naar troep te grijpen? Nou ja Nand wil redelijk wat massa dus dan valt Stanozolol only af en volgens Iron Pump zeggen sommigen dat het voor mietjes is maar ik denk dat je lever het daar niet mee eens zal zijn.
Maargoed ik zou nog eens goed nadenken om nu al iets te gaan nemen. Ikzelf train bijvoorbeeld nu ruim 7 jaar en ga over anderhalf jaar pas beginnen met 1-test/4diol. PH dus, het jaar daarop zal ik waarschijnlijk pas het echte werk 's proberen...

Terug
Naar boven