MuscleMeat

Ong Bak

An_G

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Deze film lijkt mij gewoon te lijp!

2 jaar geleden kreeg ik een trailer van deze film te zien en was meteen betoverd....

Maarjah dat ben ik...... gewoon lekkere harde Mae Mai – Luk Mai Muay Thai in een filmpie.... (http://www.chaophraya.co.uk/Mae_Mai_Luk_Mai/mae_mai_luk_mai.html.)

Maar voordat deze film ooit in NL komt (hetzelfde met Hero :() zal ik waarschijnlijk alweer Pappa zijn en daar ga ik dan ook niet op w8ten.... (heb m al voor kerst gevraagd :D)

Maar waar mij t om ging; wat vinden jullie hiervan?

[Link niet meer beschikbaar]

Enter -> Downloads

en kijk eens een paar gruwe filmpies ;)

• Topic Starter Topic Starter
:fire:

niemand die ook maar ff de moeite nam om 1 enkel filmpie te checke?!?!!

komop.. ik wil mening, mening, mening, mening, meninggg.........:)

SNAPÉ VOUSS!

Nou wat ik ervan vond: ONGELOVELIJK K.U.T.

Ik kon er maar een paar downen, rest gaf ie foutmelding. Duurde 10 minuten voor ik ze had. En afspelen...ja dat ging niet...

ik heb ze dus niet kunnen zien...sorry :(

Kheb de film een tijdje terug gezien en ik vond em wel goed... het verhaal gaat nergens over, maar het gaat over muay thai wat het (voor mij dan) weer goed maakt :)

TongPo zei:
Kheb de film een tijdje terug gezien en ik vond em wel goed... het verhaal gaat nergens over, maar het gaat over muay thai wat het (voor mij dan) weer goed maakt :)

Jah dat had ik vaker gehoord... het verhaal is echt bagger, maar de actie is erg goed...

Ik kan niet w8ten :)

supervette acties... alleen die autootjes, lol... dat ziet er echt niet uit :D

hehe idd :D
maar de acties zijn idd errug goed :thumbs:

gisteren ook de film gezien. wat een vette actie man !!! ... en helemaal naturel, geen computer of wire-fu. ik was zwaar onder de indruk. Ik had de dvd online gekocht in thailand voor 10 €, geen ondertitels, maar het verhaal is simpel genoeg om zo te volgen (en ook niet echt relevant).

Ik denk wel dat er enkele acteurs zich behoorlijk pijn gedaan hebben tijdens die gevechten. bepaalde knie en elleboogstoten lijken me toch vrij hard aan te komen.
wie op de nederlandse dvd wil wachten, die zou eind dit jaar uitkomen.

ok, ik ben hem nu aan het downloaden voor mijn broertje, alleen Thais gesproken. Heeft iemand toevallig de ondertitels van de film?

Ik heb gisteren op Eurosport de trailer gezien. De hoofdrolspeler is een indrukwekkende acrobaat. En zelfs in slow-motion zagen de trappen stoten en knieën eruit of ze echt bikkelhard aankwamen.
Het lijkt me echt een super toffe film!

Kheb de trailer bij Fightclub gezien, ik wil 'm ook zeker zien :)

WTF!? Is dit gewoon Blood Sport: The Next Generation of wat?

Ik heb gister ff de dvd-rip gedownload.. 700 MB en de kwaliteit is uitstekend.

Laatst bewerkt:
topic vergeten ;o

Heb 'm dus ook een tijdje geleden gedowned, dvd-rip, en gekeken (subbs vanaf [Link niet meer beschikbaar] gehaald).

Viel me eigenlijk wat tegen, had er veel meer van verwacht aan de hand van de trailers en 'making of'. Desondanks een erg vette film, is met niets anders te vergelijken kwa Martial Arts in films en vond het daarom erg leuk om te kijken.

Moet er wel ff bij zeggen dat die Thaise echt niet kunnen acteren :)

Hehe en die stemmetjes dan :)

Terug
Naar boven