XXL Nutrition

Ongelezen mails verwijderen

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Bestaat er een eenvoudige manier om ongelezen mails in hotmail te verwijderen zonder dat je ze handmatig moet aanvinken?

Heb er al bijna 6000, die ik niet gelezen heb, maar ook niet wil lezen en die mogen dus weg. Maar de mails die ik wel al gelezen heb mogen dan weer niet weg dus alles in 1 keer verwijderen is ook geen oplossing.

nee, ik heb er meer dan 10000 allemaal van dbb hehe bijna dan

nee, ik heb er meer dan 10000 allemaal van dbb hehe bijna dan

Kun je gewoon uitzetten he.

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

@ts. Misschien: postvak> weergeven ongelezen > het vakje naast weergeven (zodat je alle mails selecteerd)> verwijderen

Wat mij helpt is dat je in hotmail een nieuwe map kan aanmaken en daar een regel aan kan toevoegen die mails op basis daarvan in die map stopt. Zoals Move messages to Inbox if sender's address contains "DutchBodybuilding" of Move messages to Hyves if sender's address contains "Hyves" en die hyves map die kan je vervolgens in 1x het commando empty geven.

• Topic Starter Topic Starter
Dat kan idd al een pak helpen. Jammer dat er precies geen andere manier is.

Van tijd tot tijd je inbox opruimen is ook een optie.

Er zit zeg maar een hokje dat je aan kan vinken bovenaan bij alle hokjes die je aan kan vinken. Dan vink je 1 pagina aan en verwijder je al die berichten.
Doe dit 50x en dan zijn je berichten weg.

heb hetzelfde probleem. Ik heb een keertje geprobeerd één per één te verwijderen, maar was het na 50 berichten kotsbeu :P

Terug
Naar boven