Ongeloofelijk dat er nog steeds mensen zijn die steroiden laten inspuiten. Ik veroordeel niemand en kan begrijpen dat iedereen bepaalde idealen heeft, maar er zijn andere manieren om die te bereiken, op een natuurlijke gezonde manier.
Ik post dit bericht naar aanleiding van wat een vriend van mij overkomen is.
Hij liet ook op bepaalde tijdstippen spuiten zetten. Tot na verloop van tijd bleek dat hij allergisch was. Gevolg: zijn lichaam begon veel te veel ijzer aan te maken. Om dit tegen te gaan moest hij iedere week 1.5 liter bloed laten aftappen in het ziekenhuis.( de eerste week zelfs 3.5 liter bloed)(p.s.: de gemiddelde mens bevat 6 liter bloed)
Van deze ingreep was hij telkens 2 dagen ziek en hij heeft nu veel spijt van wat hij gedaan heeft.
Daarom: bezint eer ge begint en vergooi uw leven niet voor een stom ideaalbeeld
Ik post dit bericht naar aanleiding van wat een vriend van mij overkomen is.
Hij liet ook op bepaalde tijdstippen spuiten zetten. Tot na verloop van tijd bleek dat hij allergisch was. Gevolg: zijn lichaam begon veel te veel ijzer aan te maken. Om dit tegen te gaan moest hij iedere week 1.5 liter bloed laten aftappen in het ziekenhuis.( de eerste week zelfs 3.5 liter bloed)(p.s.: de gemiddelde mens bevat 6 liter bloed)
Van deze ingreep was hij telkens 2 dagen ziek en hij heeft nu veel spijt van wat hij gedaan heeft.
Daarom: bezint eer ge begint en vergooi uw leven niet voor een stom ideaalbeeld