MuscleMeat

ongeloofelijk

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Ongeloofelijk dat er nog steeds mensen zijn die steroiden laten inspuiten. Ik veroordeel niemand en kan begrijpen dat iedereen bepaalde idealen heeft, maar er zijn andere manieren om die te bereiken, op een natuurlijke gezonde manier.
Ik post dit bericht naar aanleiding van wat een vriend van mij overkomen is.
Hij liet ook op bepaalde tijdstippen spuiten zetten. Tot na verloop van tijd bleek dat hij allergisch was. Gevolg: zijn lichaam begon veel te veel ijzer aan te maken. Om dit tegen te gaan moest hij iedere week 1.5 liter bloed laten aftappen in het ziekenhuis.( de eerste week zelfs 3.5 liter bloed)(p.s.: de gemiddelde mens bevat 6 liter bloed)
Van deze ingreep was hij telkens 2 dagen ziek en hij heeft nu veel spijt van wat hij gedaan heeft.
Daarom: bezint eer ge begint en vergooi uw leven niet voor een stom ideaalbeeld

huruncarana zei:
Ongeloofelijk dat er nog steeds mensen zijn die steroiden laten inspuiten. Ik veroordeel niemand en kan begrijpen dat iedereen bepaalde idealen heeft, maar er zijn andere manieren om die te bereiken, op een natuurlijke gezonde manier.
Ik post dit bericht naar aanleiding van wat een vriend van mij overkomen is.
Hij liet ook op bepaalde tijdstippen spuiten zetten. Tot na verloop van tijd bleek dat hij allergisch was. Gevolg: zijn lichaam begon veel te veel ijzer aan te maken. Om dit tegen te gaan moest hij iedere week 1.5 liter bloed laten aftappen in het ziekenhuis.( de eerste week zelfs 3.5 liter bloed)(p.s.: de gemiddelde mens bevat 6 liter bloed)
Van deze ingreep was hij telkens 2 dagen ziek en hij heeft nu veel spijt van wat hij gedaan heeft.
Daarom: bezint eer ge begint en vergooi uw leven niet voor een stom ideaalbeeld
Mag ik u er dan ook op wijzen dat mensen die met verstand kuren hun bloed regelmatig laten testen?

Stom van die maat van je, want dit is gewoon een typisch geval van je zelf niet goed (laten) informeren!!
Hij had zijn waardes moeten laten checken alvorens hij ging darten.

wat heeft ie gekuurd btw?

(ps. ik ben ook voorstander van natural, maar ik heb wel respect voor gebruikers die weten waar ze mee bezig zijn!)

Ik begrijp het ook niet. Als je allergisch bent voor antibiotica en men dit niet weet heb je ook een probleem. Zelfs aardbeien kunnen fataal zijn voor mensen met een sterke allergische reactie tegen die stoffen die een aardbei bevat.

NEEN! Steroïden zijn slecht! Aan alle gebruikers zou ik willen vragen om hun spullen z.s.m. naar mij op te sturen. Mijn lever zal zorgen voor een verantwoorde verwijdering van die rotzooi.

Sorry Hurucanana dat ik de draak met je post steek. Je vriend heeft echt enorme pech gehad, maar hij had natuurlijk ook effe vlak voor, tijdens en na z’n kuur z’n bloed kunnen laten testen. Dat is altijd nog makkelijker en goedkoper als een niertransplantatie. Okay, ik geef toe, hij ook wel pech gehad. Als je allergisch bent voor steroïden ben je mooi genaaid.

Terug
Naar boven