MuscleMeat

Online RPGs voor websites

bekjam

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.673
Om m'n dooie website wat nieuw leven in te blazen zit ik met het idee om een RPG in m'n forum te integreren.
Ik heb al een tijdje de complete bron van een rpg server(kings of chaos: http://www.kingsofchaos.com/), zelf heb ik weinig tijd/zin om te RPG-en en is het dus puur om nieuwe gebruikers aan te trekken.

Wat denken jullie, tijdverspilling of een goede idee?

Leg deze leek eens uit wat het uberhaupt is

• Topic Starter Topic Starter
Leg deze leek eens uit wat het uberhaupt is
RPG = Role Playing Game.
Je kunt kiezen uit verschillende rassen om tegen elkaar te vechten, hoe meer je vecht en hoe meer je verslaat des te beter je personages worden en des te meer dingen je kunt kopen etc.
Net zoiets als World Of Warcraft dus, alleen uiteraard niet zo 'zwaar'.

Maar bekjam, wat heeft zo'n spelletje te maken met je website/forum dan? Of is het vrij algemeen? Zal zeker mensen aantrekken, maar voornamelijk jonge pubertjes denk ik zo. ;)
In principe niet veel, op het moment begint het aantal bezoekers steeds verder terug te lopen.
Ligt enigzins ook aan mezelf omdat ik steeds minder dingen post, eigenlijk alle posts komen van RSS feeds, ben dus op zoek naar een middel om bezoekers vast te houden.
Zat in eerste instantie aan een computer beveiliging rpg te denken omdat m'n forum ook gebaseerd is op computerbeveiliging, maar heb te weinig tijd daarvoor om het van de grond af te coden.
Totdat ik dit script had 'gevonden', vandaar mijn vraag of er animo voor is.

En nee pubertjes zit ik niet echt op te wachten, tenzij ze een aanwinst zijn voor m'n forum natuurlijk.;)

dat was ook niet het antwoord op jouw vraag, maar op die van Peoples. Laat dan ook je site zien hoe het eruit ziet.
Ah oke, kun je in het vervolg beter quoten.
Kan m'n site niet hier posten aangezien het pad naar de locatie geblokkeerd wordt, probeer anders eens te zoeken op Google: hack challenge tournament
Eerste result is m'n site.

gaat ie zn linkje spammen om meer e-skills te krijgen in zijn spelletje. :roflol:

Maar bekjam, wat heeft zo'n spelletje te maken met je website/forum dan? Of is het vrij algemeen? Zal zeker mensen aantrekken, maar voornamelijk jonge pubertjes denk ik zo. ;)

http://botoo.mybrute.com/

:gay:

Hoe kan ik tegen anderen vechten via jullie linkjes?

En je kan maar 3x/dag vechten? Dan zit het er ook wel rap op.

haha dat zeg jij

Terug
Naar boven