XXL Nutrition

Ontslag bestuur islamitische school Helmond

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
DEN BOSCH - De rechtbank in Den Bosch heeft woensdagochtend twee bestuurders van de Stichting Islamitische Scholen Helmond ontslagen. De rechter deed dat op verzoek van staatssecretaris Sharon Dijksma (Onderwijs) en stelde vast dat het tweetal zich schuldig heeft gemaakt aan wanbeheer.

Het was voor het eerst dat het ministerie via de rechter het ontslag van een schoolbestuur eiste. De rechtbank concludeert dat in een aantal gevallen het dienstverband van medewerkers van de basisschool El Ayyoubi in Helmond niet aansluit bij de werkzaamheden die zijn verricht. Onder meer de bezoldiging van een van de bestuurders was is in strijd met de statuten van de stichting. Subsidies werden daardoor niet gebruikt voor onderwijs en dat is financieel wanbeer, aldus de uitspraak.

Het ministerie becijferde dat in totaal 8,5 ton onderwijsgeld niet juist is besteed. Staatssecretaris Dijksma wil het geld terugeisen waardoor een faillissement van de school dreigt, zei de landsadvocaat bij de behandeling van de rechtszaak.

Het schoolbestuur betwist de vordering en zegt dat hooguit 200.000 euro verkeerd is terechtgekomen. De school ontkent dat de kwaliteit van het onderwijs onder druk staat.

Smerig

Religieus onderwijs moet simpelweg verboden worden, klaar. Hoe dikwijls ik me niet geërgerd heb aan de christelijke school waar ik les heb gehad, steeds dat overdreven streng en preuts beleid, hoofddoeken die toegelaten worden maar baseball caps niet, bah. Hoog tijd voor een 100% seculier onderwijs, waar trouwens wel geluld mag worden over godsdienst, maar dan wel op kritische manier.

Ik word een bietje muug van al da islam-nieuws de laatste tijd...

2ton
waar hebben ze dat aan besteed dan ?

8,5 ton...

****ING BASTARDS. VIES GOOR VADSIG k*tVOLK DAT ZE D'R RONDBAGGEREN MET Z'N TWEEËN.

Over de ruggen van het onderwijs van kinderen geld verdonkeremanen. GRRRRR. Lager dan laag.

Art. 23 mag van mij ook uit de grondwet. Voegt niets toe aan een maatschappij imo. (behalve ignorance dan)

• Topic Starter Topic Starter
Dit geeft al aan waarom er geen islamitische scholen moeten zijn.Ze weten de regels niet in nederland.Dit kan toch gewoon niet.

Dit geeft al aan waarom er geen islamitische scholen moeten zijn.Ze weten de regels niet in nederland.Dit kan toch gewoon niet.

Dat gaat imo ook op voor christelijke scholen... De school waar ik voortgezet onderwijs heb gevolgd weigerde op een gegeven moment een video over suïcide te vertonen: dat was een zonde.

Het opperhoofd dat over de beslissing ging was een christelijke gereformeerde freak. a**hole.

De grote hamvraag is natuurlijk 'wat voegt speciaal onderwijs toe? Is er behoefte aan christelijke geschiedenis, wiskunde of biologie? Als het al bestaat? (volgens mij niet, het laatste geval wellicht, maar dat bestaat dan doorgaans uit complete leugens)

Het is zo nutteloos en jammerlijk.

Ik denk dat het eens tijd wordt dat ik topics ga posten met betrekking tot de slechte dingen die Nlers doen

Ik had het over arnoldfan en niet over deze post maar over wat hij vooral vind van moslims en > > > BUITENLANDERS < < <

lach je zelf nu maar uit.

Ik denk dat het eens tijd wordt dat ik topics ga posten met betrekking tot de slechte dingen die Nlers doen

Niemand die je tegen zal houden. Freedom of speech enzo.
Ik mag dus zeggen dat Allah een varken is en jij mag zeggen dat je dat vind van Nederlanders, als je dat wilt.

En jij een waardeloos ventje dat de onschuldige moorden steunt van terroristische staten op kinderen en vrouwen.

*pats

Dat was het geluid van m'n zojuist geknapte ironymeter.

Ze moeten je verhuren aan de shell of zo, de diepten die jij weet te bereiken zijn zonderling.

Terug
Naar boven