MuscleMeat

Ontsmettingsspray van Hansaplast

suwardi

Ripped Bodybuilder
Waardering
401
Lengte
1m78
Massa
94kg
Vetpercentage
11%
Hey even snel een vraagje
ik wil injectie zetten en daarbij steriel te werk gaan, me alcohol doekjes zijn helaas op en ik kon ze nergens in de buurt krijgen (apotheek was dicht dus daar ook niet).

ik wil eigenlijk vanavond wel me inject zetten. dus ik heb hier Hansaplast ontsmettende spray liggen. volstaat dit om op het rubbertje van de vial te spuiten om te ontsmetten en op de injectie spot?

bedankt alvast

Koop gewoon een flesje alcohol bij de drogist en doe wat op een watje of iets dergelijks en haal het langs het rubber.
Wel opletten dat er geen haartjes van het watje achterblijven en je die optrekt in je spuit.
Anders kan je ook nog een klein beetje optrekken in een spuit en dan een druppeltje op de vial druppen.
Wel laten drogen en die spuit niet meer gebruiken om te injecteren.

• Topic Starter Topic Starter
Koop gewoon een flesje alcohol bij de drogist en doe wat op een watje of iets dergelijks en haal het langs het rubber.
Wel opletten dat er geen haartjes van het watje achterblijven en je die optrekt in je spuit.
Anders kan je ook nog een klein beetje optrekken in een spuit en dan een druppeltje op de vial druppen.
Wel laten drogen en die spuit niet meer gebruiken om te injecteren.
ja ik ga denk anders gewoon ff langs de apotheek. Was bij kruidvat + etos geweest maar daar hadden ze geen flesje alcohol of alcoholdoekjes oid. alleen betadine zalf en nog wat spul wat ik niet wou hebben.

ik zou dan ipv watten gewoon zon watje gebruiken die meisjes gebruiken om makeup af te halen (zonder iets van spul erop) dan heb je geen kans dat haartjes blijven hangen in de naald ofzo

Alsnog kunnen die watjes wel wat achterlaten. Die duurste van Demakup zijn wel het best volgens mij, maar niet zo goed als die alcoholdoekjes.

Vreemd dat ze geen ontsmettingsalcohol hebben, Kruidvat heeft zelfs eigen merk, net zoals de DA en nog wel meer drogisten hebben het, sterktes 96%, 70% en 54% geloof ik zo uit mijn hoofd.

Terug
Naar boven