Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerste indruk is nutteloze uitvinding, tot je je bedenkt wat defensie hiervoor zou betalen als je de technologie goed genoeg kan verfijnen/integreren voor gebruik op militaire voertuigen.
Eerste indruk is nutteloze uitvinding, tot je je bedenkt wat defensie hiervoor zou betalen als je de technologie goed genoeg kan verfijnen/integreren voor gebruik op militaire voertuigen.
Ja daar was ik ook over een het nadenken, zeker als je bedenkt dat die camera aan de andere kant weergeeft op dat LED deken wat hij filmt.
Als je dat helemaal rond om zou doen vanuit elke hoek kun je een onzichtbaar pak of voertuig maken.
Als alle camera's het juiste beeld naar de tegenovergestelde kant doorgeven dan ben je er, en schermen om beeld weer te geven worden flexibel.
Ik zie veel mogelijkheden.
gewoon een infraroodlaser of echolocator en al de moeite is voor niks.
Ja, is een kwestie van tijd/geld voordat je camera en weergavetechnologie hebt die goed genoeg is om met een soort glasvezel/holografisch raster materiaal vanuit verschillende invalshoeken redelijk nauwkeurig weer te kunnen geven wat er aan de andere kant te zien is. Sterker nog ik verwacht dat dit al wel bestaat. En ik ga er alles aan doen om zo'n pak te bemachtigen en hopelijk zit dat een beetje lekker. Het is lang stilstaan in een drukke vrouwenkleedkamer.
Ja, is een kwestie van tijd/geld voordat je camera en weergavetechnologie hebt die goed genoeg is om met een soort glasvezel/holografisch raster materiaal vanuit verschillende invalshoeken redelijk nauwkeurig weer te kunnen geven wat er aan de andere kant te zien is. Sterker nog ik verwacht dat dit al wel bestaat. En ik ga er alles aan doen om zo'n pak te bemachtigen en hopelijk zit dat een beetje lekker. Het is lang stilstaan in een drukke vrouwenkleedkamer.