XXL Nutrition

Onzichtbare auto rijdt langs

grappig, maar onzichtbare auto's lijken me nogal gevaarlijk in het verkeer

Eerste indruk is nutteloze uitvinding, tot je je bedenkt wat defensie hiervoor zou betalen als je de technologie goed genoeg kan verfijnen/integreren voor gebruik op militaire voertuigen.

Eerste indruk is nutteloze uitvinding, tot je je bedenkt wat defensie hiervoor zou betalen als je de technologie goed genoeg kan verfijnen/integreren voor gebruik op militaire voertuigen.

denk dat ze daar blijer zouden zijn met radaronzichtbaarheid

De wielen zie ik nog , FAIL...

niet handig in t verkeer nee maar wel handig voor het leger ;)
zie het als een prototype die doorontwikkeld kan worden naar vliegtuigen en tanks etc

Ja daar was ik ook over een het nadenken, zeker als je bedenkt dat die camera aan de andere kant weergeeft op dat LED deken wat hij filmt.
Als je dat helemaal rond om zou doen vanuit elke hoek kun je een onzichtbaar pak of voertuig maken.
Als alle camera's het juiste beeld naar de tegenovergestelde kant doorgeven dan ben je er, en schermen om beeld weer te geven worden flexibel.

Ik zie veel mogelijkheden.

Ja daar was ik ook over een het nadenken, zeker als je bedenkt dat die camera aan de andere kant weergeeft op dat LED deken wat hij filmt.
Als je dat helemaal rond om zou doen vanuit elke hoek kun je een onzichtbaar pak of voertuig maken.
Als alle camera's het juiste beeld naar de tegenovergestelde kant doorgeven dan ben je er, en schermen om beeld weer te geven worden flexibel.

Ik zie veel mogelijkheden.

gewoon een infraroodlaser of echolocator en al de moeite is voor niks.

gewoon een infraroodlaser of echolocator en al de moeite is voor niks.

Klopt helemaal, in combat zeker maar voor of tegen de gewone burger blijft dit mogelijkheden hebben.
In een redelijk onzichtbaar pak kan je veel doen en van binnen bekleden met iets dat de warmte niet doorgeeft zodat de choppers je ook niet kunnen spotten met hun warmte camera.

Nicee

Ja, is een kwestie van tijd/geld voordat je camera en weergavetechnologie hebt die goed genoeg is om met een soort glasvezel/holografisch raster materiaal vanuit verschillende invalshoeken redelijk nauwkeurig weer te kunnen geven wat er aan de andere kant te zien is. Sterker nog ik verwacht dat dit al wel bestaat. En ik ga er alles aan doen om zo'n pak te bemachtigen en hopelijk zit dat een beetje lekker. Het is lang stilstaan in een drukke vrouwenkleedkamer.

Ja, is een kwestie van tijd/geld voordat je camera en weergavetechnologie hebt die goed genoeg is om met een soort glasvezel/holografisch raster materiaal vanuit verschillende invalshoeken redelijk nauwkeurig weer te kunnen geven wat er aan de andere kant te zien is. Sterker nog ik verwacht dat dit al wel bestaat. En ik ga er alles aan doen om zo'n pak te bemachtigen en hopelijk zit dat een beetje lekker. Het is lang stilstaan in een drukke vrouwenkleedkamer.

Ja dat was ik ook van plan, kan je makkelijk plannen na dat bezoekje aan de bank of juwelier want dat duurt niet zo lang.

• Topic Starter Topic Starter

Ik ga er al vanuit dat het leger allang over zulke techniek beschikt.

Je moet wel altijd recht tegenover de leds staan, anders is het hele perspectief verdoet.

mong*len hoe dom kunnen jullie zijn... Die is alleen ontzichtbaar voor de camera sukkels.

Ik zag hem niet

Voyeurisme all the way! :cool:

Terug
Naar boven