Jwan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Hey allemaal,
ik heb al veel zitten lezen hier op `t forum over anabolen e.d.
Op een gegeven moment zag ik door de bomen het bos niet meer.
De hoofdreden dat ik me hier heb aangemeld is ook om meer over anabolen te weten te komen zodat ik zelf eens verantwoordelijk kan gaan gebruiken
op de meest lucratieve manier! Incl. nakuur!
Ik moet zeggen dat ik eerst alleen orals wilde gaan nemen,( D-bol en Winstrol)maar na goed lezen ben ik daar toch van afgestapt hoe makkelijk het ook klinkt dat slikken.
Ook heb ik veel gelezen over Deca en denk dat dat niet in mijn eerste kuur zou passen, evenals D-bol.
Ik zoek nu een goed beginnerskuurtje zodat ik aan de hand van die gegevens eens kan gaan kijken wat voor mij echt interessant is. Ik lees namelijk bij iedereen weer andere produkten.
Het is ook pas voor over een tijdje omdat ik nu even het maximale eruit wil halen op de naturel manier. ( wel met crea natuurlijk)
Dus pas over zo`n 1,5 a 2 maanden.
Mijn stats zijn 1.80 m lang en ik weeg 92 kilo.
Precieze vet weet ik niet maar ben gewoon breed gebouwd met flinke benen.
En een klein buikje
Hopelijk hebben jullie wat info voor mij!
Alvast bedankt!
ik heb al veel zitten lezen hier op `t forum over anabolen e.d.
Op een gegeven moment zag ik door de bomen het bos niet meer.
De hoofdreden dat ik me hier heb aangemeld is ook om meer over anabolen te weten te komen zodat ik zelf eens verantwoordelijk kan gaan gebruiken
op de meest lucratieve manier! Incl. nakuur!
Ik moet zeggen dat ik eerst alleen orals wilde gaan nemen,( D-bol en Winstrol)maar na goed lezen ben ik daar toch van afgestapt hoe makkelijk het ook klinkt dat slikken.
Ook heb ik veel gelezen over Deca en denk dat dat niet in mijn eerste kuur zou passen, evenals D-bol.
Ik zoek nu een goed beginnerskuurtje zodat ik aan de hand van die gegevens eens kan gaan kijken wat voor mij echt interessant is. Ik lees namelijk bij iedereen weer andere produkten.
Het is ook pas voor over een tijdje omdat ik nu even het maximale eruit wil halen op de naturel manier. ( wel met crea natuurlijk)
Dus pas over zo`n 1,5 a 2 maanden.
Mijn stats zijn 1.80 m lang en ik weeg 92 kilo.
Precieze vet weet ik niet maar ben gewoon breed gebouwd met flinke benen.
En een klein buikje
Hopelijk hebben jullie wat info voor mij!
Alvast bedankt!