Fitness Seller

Ook na mijn dood nog karma willen ontvangen???

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Zoek dan snel naar de dvd van The Grudge 2 en ik zal ook na mijn dood je lastig vallen met mijn karma......

:eek:

Eerst zien , dan geloven :D

• Topic Starter Topic Starter
Eerst dvd, dan jij zien

Lieverd, ik vroeg om de dvd van The Grudge 2. NIet rip zus, of rip zo. Ook geen 2004, japanese of whatever versie ;)

Nou ik heb gezocht, meer vroeg je niet..

Dan geef ik je notabene nog een linkje met DVD-rips.. en dan is het nog niet goed.. vaag hoor

Ik vroeg idd om....trommelgeroffel......de dvd van The Grudge 2, niet om dvd-ripjes...daarbij zijn de dvd ripjes die je vindt allemaal geript van de japanese versie....wil die met Sarah Michelle Gellar erin hebben :P

Viel je me maar eens wat vaker lastig met karma tijdens je leven........;) :D

Lieverd, ik vroeg om de dvd van The Grudge 2. NIet rip zus, of rip zo. Ook geen 2004, japanese of whatever versie ;)

The Grudge 2 (2006)
Gummiebear 16-10 ( 07:11 ) 214217 85 5690
a.b.triballs

Post loopt nog!!
Vanaf 19 oktober in de bioscoop

Verenigde Staten / Japan
Horror
95 minuten

geregisseerd door Takashi Shimizu
met Sarah Michelle Gellar, Amber Tamblyn en Arielle Kebbel

De verschrikkelijke Ju-on vloek is blijkbaar nog steeds niet opgeheven, want de nieuwe bewoners van het huis krijgen algauw te maken met bibberende muren, trillende ruiten en de meest afschuwelijke visioenen. Niemand lijkt een manier te weten waarmee het kwaad definitief vernietigd kan worden

Postinformatie
Categorie : Beeld
Formaat : DVD
Bron : CAM

Ondertitels : Geen

Genre : Horror
Thriller

Status : Spot
Weblink : Grudge 2, The (2006) - MovieMeter.nl
Tag : Gummiespot

groep: a.b.triballs
bestandsnaam: The Grudge 2.nfo

En nu karma, b*ch. Of bedoelde je een echte dvd :P

groep: a.b.triballs
bestandsnaam: The Grudge 2.nfo

En nu karma, b*ch. Of bedoelde je een echte dvd :P

Hmm, dat zie er goed uit bro...alleen die fokking nieuwsgroepen weer....zeker weer missing files en shit....ik probeer het gewoon.

Thanks

Dat is een cam dat is de grootste k*t kwaliteit die der is man ,je kan het net zo goed zelf opnemen;)

Trouwens er is nog geen goede kwaliteit van grudge 2 met sarah michelle;)

Idd, camja...overheen gelezen :(

Ik zit te wachten op een copy van een kijkdvd....er werken toch wel wat mensen bij een bioscoop?

Maar niet eeuwenlang. Ben trouwens al met EricR aan het regelen dat hij die karma eraf haalt.

Idd, camja...overheen gelezen :(

Ik zit te wachten op een copy van een kijkdvd....er werken toch wel wat mensen bij een bioscoop?

dvd screener? die komen meestal paar weekjes voor dat de dvd uitkomt (duurt dus nog wel een tijdje);)

De beste kwaliteit die je kan verwachten binnen 1-3 weken is denk ik TC dat kan er ook wel mee door :D

Nee, geen screener...een copy van de kijkdvd die bioscopen krijgen.

Grudge**** 5 (c) DVSX *DVDRiP* *XViD* ?

Terug
Naar boven