XXL Nutrition

op kot

beastmode 001

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
77kg
hallo iedereen.

binnenkort ga ik op kot en iedereen weet wel hoe dat gaat met het eten. nu ik nog niet op kot zit eet ik gewoon wat er gekookt wordt, zoveel mogelijk eten. maar op kot zorg ik zelf voor mijn eten en ik zou willen weten wat ik zeker niet mag eten en wat ik wel mag/moet eten. ik zou ook graag weten wanneer ik wat moet eten.

alvast bedankt

even zoeken op het forum en je vind alle informatie die je nodigt hebt!

Lekker veel kip en eieren eten. Zaken als rijst en pasta beter dan aardappelen (tenzij zoete), en genoeg groente (donkergroene). Brinta/havermout met melk, noten (pindakaas) etc.
Ff de stickies lezen, dan word je wel wat wijzer

Wat is op kot???
Je bedoeld dat je op jezelf gaat wonen? Waarom noem je dat op kot gaan? Denk dat veel mensen je niet helemaal begrijpen of serieus nemen zo;)

Ik zie het probleem niet als bovenstaande klopt (dat is wat ik vermoed met wat je bedoeld met op kot gaan).
Je kan nu juist zelf de beste maaltijden in elkaar knutselen met elke dag kip, kalkoen, rund of vis. En daarbij pasta of rijst met groente en eventueel een woksaus/kruiden.

Wat is op kot???
Je bedoeld dat je op jezelf gaat wonen? Waarom noem je dat op kot gaan? Denk dat veel mensen je niet helemaal begrijpen of serieus nemen zo;)

Ik zie het probleem niet als bovenstaande klopt (dat is wat ik vermoed met wat je bedoeld met op kot gaan).
Je kan nu juist zelf de beste maaltijden in elkaar knutselen met elke dag kip, kalkoen, rund of vis. En daarbij pasta of rijst met groente en eventueel een woksaus/kruiden.

Zo heet dat ik heel België (Vlaanderen), r*tard.

Wat is op kot???

Op kot gaan idd nog nooit van gehoord maar het is wel vrij duidelijk a/d hand van OP

Op kot gaan ==> Op een kamer/appartement gaan wonen in de stad waar je gaat studeren :)

Terug
Naar boven